Umutlarım da aynı sen gibi bırakıp gittiler beni
Kıramadığım zincirlerle bağlandım
Zindanlara hapsedildim
Sensizliğin ne olduğunu hala öğrenemedim,
Kaç kere sevdin beni?
Kaç kere seni seviyorum dedin?
Şimdi cevap ver bana;
Madem gidecektin niye geldin?
Madem hiç benim olmayacaktın,
Niye kendini sevdirdin?
Git artık…!!!
Benden uzaklara adımı bile anmayacağın yerlere git..!!!
Git ki bendeki seni öldürebileyim,
Git ki sevgimi kalbime gömebileyim.
Nerden bilirdim sevginin ve aşkın bu kadar canımı acıtacağını,
Zamansız gelip beni yok edeceğini,
Benim için hayatta bir sen vardın,
Senin içinse karanlıklar arasında bir ben;
Şimdi Nolur git.
Git ki bitebileyim seni,
Git ki unutabileyim gözlerini,
Git yalvarırım git..!!!
Artık nefes almak istiyorum…