Aşk Olsun!!!
Tasavvufta şöyle güzel bir adet varmış:
Dervişin biri, yine bir dervişler topluluğu içerisine gelip, selam
vererek oturduktan sonra, topluluk gelen dervişe "Merhaba!!" yerine
"Aşk olsun!!" dermiş... Derviş de "Aşkınız cemal olsun efendim!!" diye
mukabele edermiş... Bu sefer topluluk "Cemaliniz nur olsun!!"
dediğinde, derviş "Nurunuz ayn olsun!!" dermiş ve böylece selamlaşma
bitermiş....
Tasavvufta aşk o derece içselleştirilmiş, o derece özümsenmiş ki.... Selamlaşma bile aşk üzerine kurulmuş...









Normal