Ya o değil halam yaptı bunu.
Benim sonucu babam ws grubuna atmış. Sus pus olmuşlar. Sadece Yusuf amcam rehber hocasına danıştı hemen.
Bir de Mehmet amcam. Gerisinden ses çıkmadı.
Ailede girenler içinde en yüksek benim ki.
Hatta komşunun kızını da geçtim.
Ama mühim olan okul kazanmam.^^
Aynen öyle. ^^