Senin özel mesaj kutunda bozuk mu? Bozuk dediğim dolu

Sınırsız mesajdan 50 mesaj saklamaya düştüm...
Neyse ki admin çiftimiz ilgilenir hemen

Bilinmesi gereken şeyleri insanın kendisinin tatması iyidir.
-hermann hesse-

O da tamamdır. Aslında denizciler torpilli demesinler diye bilerek çile çekmenizi istediğimizden kapasiteyi 50 mesaj olarak unutmuşuz, pardon ayarlamışız.
Bunlaaaaaaaaar benim normal üyemi düşünmediler. Bunlaaaaaaaar denizci üyelere fazla fazla özel ileti saklama hakkı tanıyarak cehape zihniyetiyle hareket ettiler! Ne diyor Necip Fazıl? Öz yurdunda gari... Error error error error!![]()


Bilinmesi gereken şeyleri insanın kendisinin tatması iyidir.
-hermann hesse-
O da tamamdır. Aslında denizciler torpilli demesinler diye bilerek çile çekmenizi istediğimizden kapasiteyi 50 mesaj olarak unutmuşuz, pardon ayarlamışız.
Bunlaaaaaaaaar benim normal üyemi düşünmediler. Bunlaaaaaaaar denizci üyelere fazla fazla özel ileti saklama hakkı tanıyarak cehape zihniyetiyle hareket ettiler! Ne diyor Necip Fazıl? Öz yurdunda gari... Error error error error!![]()
meyve suyu ve çayın bu kadar kafa yapması şaşırtıcı

Melo'yu bilmem de ben hafta sonundan kalmayım.
Dikkat! Yukarıdaki cümle aşırı subliminal içerir... @extremist![]()