İncinmemek için, içimdeki hassas kalbi çıkarıp bir kutuya koymam gerekirdi.
Ki, birçok inciten insan bunu çoktan yapmış ve onun yerine orada bir taş taşıyorlardı.
Ben incinmeyi göze alırdım ama, onlarla aynı olmak istemezdim.

Hani madde döngüsü, enerjinin korunumu, termodinamik ile ısının hareketi ?
Cıks mı hala ?