
Not: Bu da 2000. mesajımmış, tebrikler.

Bilinmesi gereken şeyleri insanın kendisinin tatması iyidir.
-hermann hesse-
ayrıca 1 yıl mailiniz gelmişti tebrikler tekrardan geçde olsa
@Anya ve @Regex baya zamandır forumlarda vs her yerde yokum o yüzden sizlere geçende bir paylaşım sitesşnde gördüm forumzirve de bünyenize katnışınız inanın çok mutlu oldum çok sevindim o mekanın (kronike haksızlık olmasında ) kaybolmamasına sevindim kendine çok iyi bakın bunun için girmiştim aeoayrıca 1 yıl mailiniz gelmişti tebrikler tekrardan geçde olsa
![]()
Uğrarsan arada, seviniriz. Sana ve sevgili eşine mutlu bir yaşam ve güzellikler dilerim.