Her gece sabahlıon var biseylrr sende @Regex bundan sühpelebıyorum ben cano bısey ler karıstırıo gece 3 den sabah 7 kadar burada hadi ben konu acıyorum bu kimi beklıo![]()
Güldüm yemin ediyorum. Ben birini beklemiyorum, işim oluyor arada buraya bakıp muhabbet edecek birileri olursa muhabbet ediyorum hepsi o. Ayrıca bende cidden bir şeyler var zannettim asparagasmış 
Bende diyorum @Arthuil artık forumda neden yok. Meğer geceleri geliyormuş![]()
Hep geceleri geliyor diyorsun.
Ayrıca aşk maşk yok. Aşk hayatım çok saçma sapan karıştırmayalım o defterleri
Ama cidden bir şey yok olsa saklamam.
Bilinmesi gereken şeyleri insanın kendisinin tatması iyidir.
-hermann hesse-
To view links or images in signatures your post count must be 0 or greater. You currently have 0 posts.
YaGüldüm yemin ediyorum. Ben birini beklemiyorum, işim oluyor arada buraya bakıp muhabbet edecek birileri olursa muhabbet ediyorum hepsi o. Ayrıca bende cidden bir şeyler var zannettim asparagasmış
Öcü müyüm ben ?Hep geceleri geliyor diyorsun.
Projede mi çizmeyelim ? Ayrıca gelen mesajlara cevap yazdıktan sonra forumdan direk sekmeyi kapatarak çıktığım için hep o bölümdeyim gibi gözükmesini yanlış anlamış olabilir misin ?
Yok daha neler. Aşk çok ciddi bir şey, ben o kadar ciddi biri değilimAyrıca aşk maşk yok. Aşk hayatım çok saçma sapan karıştırmayalım o defterleri
Ama cidden bir şey yok olsa saklamam.
Sende şunlara uyuyorsun be ilkiz, içinde gizli bir cadaloz mu var yoksa ?![]()
@Arthuil biri olsa bize hava atmak için eminim söylerdi 
