
Çok iyi fişeklerim

bu yeni rengi görünce ''ben senin olmadığın her yerdeee caaağnııımmm yeşilleniriiimmm'' falan diyesim geldi, fıstık olduğumu biliyordum bir de yeşili eklenince yakar geçerim buraları
çok beybi bir renk olmuş, gençleştirmiş beni.
kolajen yüklemiş gibi hissediyorum...
heerr keee seee meeer haa baaaaaa.
yersiz bir enerjim var sanırım şu an. *-*
yokluğumda yokluğumu hissedip her defasında dillendirmiş olan çok tatlış insanlar var, onları kucaklamak istiyorum buradan.
sevgili @Juliet, sevgili @İlkiz, sevgili @Mango, sevgili @Zeze ve sevgili @Renksiz.
bu kadroyu @Renksiz biraz bozdu sanki ama yarın bi gün o da doğacak, üzmeyelim şimdi onu da.
umarım iyisinizdir hepiniz.
Seni hep çağırdık, ümidimiz hiç bitmedi geleceğini biliyorduk

Bende mi geri dönsem diye düşünmedim değil
Hayırlı olsun güle güle kullan. Artık yeni rengin hatırına çık çık gel
@Melodram bakayım ben sana avatar![]()

Bilinmesi gereken şeyleri insanın kendisinin tatması iyidir.
-hermann hesse-
Kimleri görüyorum hoş geldinSeni hep çağırdık, ümidimiz hiç bitmedi geleceğini biliyorduk
![]()
Artık gitmiyorsun değil mi? @Regex kapıları kapatabilir misin çıkmasın
Evet yeni renk çok güzel kıskanıyorum bu rank sahipleriniBende mi geri dönsem diye düşünmedim değil
Hayırlı olsun güle güle kullan. Artık yeni rengin hatırına çık çık gel
![]()

Bilinmesi gereken şeyleri insanın kendisinin tatması iyidir.
-hermann hesse-