![]() |
Cevap: Karalama Defteri
Bazen yorgunluk hissediyorum.
|
Cevap: Karalama Defteri
Şimdiki zamanın nezninde cesaret duygusunu, merakın reaksiyonlarını,aynı duygu yaşanmışlığına katılımı ya da tam tersini, kısacası kendini insan olarak hisseden bireylerin birçoğun da, duygu aktarımı sorunları ve çekingenliği görüyorum. (Bunu ilk defa gören benim anlamında bir yorum değil bu ! ) Düşüncelerini aktarmaya neden zorlanır yahut korkar ki bir insan ??? Çişim geldi, kakam geldi diyen bir çocuğun tuvalet ihtiyacını belirtmesiyle aynı bir durum, suskunluklarınız. . . Kendini TÜRK olarak bilen,gören,hisseden herkes İSTİKLAL MARŞI okur gibi gurur duyarak savunsun haklılığını. Zor değil, bahanesi yok. . . |
Cevap: Karalama Defteri
İşini çok iyi bilen bir profesör psikoloji dalında ''insanlardan soğuma '' adında bir hastalık ismi uydursa, bizim canım ülkemiz insanına yok satar bu ilacı, hemde içerisine herhangi bir ilaç hammaddesi koymadan. Kiminle 2 çay, 2 bira, 2 duble rakı, ya da can sıkıntısına muhabbet etsen insanlardan soğudum diyor. Daha lise öğrencisi ergenlik bekçisi kardeşlerimiz dahi bu yorumlarda bulunuyor. Böyle saçmalıklara şaşırdığına da şaşırıyor insan. Kimse cahil olduğu, yeni tecrübe etmeye başladığı herhangi bir konuyu bilmediğini kabullenmiyor ! Sanırsınız bütün bu kendini bilmezler anasının karnında 9 ay susup, diplomayla, tecrübeyle,hayal kırıklığıyla,herşeyi öğrenmişlikle çıkmış. . .
Ülkemin tarihini, yaşanmışlıklarını, öncesini sonrasını öğrenmek benim öğrenim hayatıma sığmadı ve hala tarihimi severek okuyor, öğreniyorum. Pazar günleri 6 da uyanmak yerine 8 de uyanmak dışında bir bedensel rahatlığım da yok çok ŞüKüR ki olmasın da. Cümlelerim sonunu bu şekilde bağladığım için kusuruma bakmayın. En başta kopyacı insanların, kendini katil ruhlu zanneden tamamen cahil psikopatların, cinsel açlığın sebebinin doğru bir insan olamamaktan geldiğinin farkında olamayanların, iülkemiz kanallarında istisnai olan eğitici programlar dışında saatlerce tv karşısında oturanların, ağzımı bozamak istemediğim VS lerin, hayatına olumlu birşeyler katmak isteyen kulların hakları helal olacak mı ? öldüğümde ilk bunu görmek istiyorum. O kadar. |
Cevap: Karalama Defteri
Altın olsam değerimi herkes bilir. Ben basit bir ”Demir” Olayım. Değerimi sadece ”Anlayan” bilsin. (Şems)
|
Cevap: Karalama Defteri
Hayatımın sınanma kumarında kaybettiğim nefesleri unutmam. Hatır ve hatırlama sınavına akan gözyaşlarını, kanları, toprağı sonradan da öğrensem unutmam ! Gerçekleri memnun etmek zordur...
|
Cevap: Karalama Defteri
Bazı insanlara kazanmak yetmiyor, başkalarının kaybettiğini de görmek istiyorlar… “Kötüye giden dünya değil, bazı insanlar”
|
Cevap: Karalama Defteri
Alkışlama reaksiyonu çok abartılı bir tepki. Ruhumuzun alışkın olmadığı memnuniyetleri alkışlamamız çok notmal. Her güldüğümüz, mutluluklarımızı belirttiğimiz karşılıklara alkış tutmak zorunda değiliz. Mutluluğa aç olduğumuz için her gülümsememize mensup olayları alkışlıyoruz, yazık bize ☺️
|
Cevap: Karalama Defteri
Sezen Aksu'nun "Her şey bir anda anlamsız gelecek" dediği dönemdeyim.
|
Cevap: Karalama Defteri
Gülümsüyorum. Çünkü; biliyorum ki gülümsemek, dostlarıma karşı sunduğum en iyi ikram, düşmanlarıma karşı da en asil darbedir!
|
Cevap: Karalama Defteri
Bir insan sürekli hata yapıyor ve siz uyardığınız halde devam ediyorsa.
Bırakın hata yapsın, düşüp canını yakmadan ne dediğinizi anlamayacaktır. Ve sonunda muhakkak sizden özür dileyeceklerdir . Belki uzun zaman geçer ama yinede gelecektir. |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 16:38. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.