![]() |
Cevap: Karalama Defteri
|
Cevap: Karalama Defteri
[IMG]*********************f/nmzfaZ.jpg[/IMG] “Relaks dünya ! Kasma kendini; sadece biraz kalıp gideceğiz..” |
Cevap: Karalama Defteri
Güzellik insana canayakınlık vermez...!!
Ama canayakınlık insanı güzel yapar...!! |
Cevap: Karalama Defteri
Kaldırımlarda yağmur kokusu,
Ben sana mecburum Sen yoksun.. |
Cevap: Karalama Defteri
[IMG]*********************f/CuvpHq.jpg[/IMG] |
Cevap: Karalama Defteri
O niye öyle ısınmıştı ki;mtsz;
|
Cevap: Karalama Defteri
Hayat yeterince tüketiyor insanları hemde her anlamda ,
İnsanların hayatlarına ya güzel dokunmak , Ya uzak durmak gerek… |
Cevap: Karalama Defteri
“Güzel olan ne varsa kısaydı. Ondan sarılmalar saniyelik, ayrılıklar ömürlüktü. Gülümsemeler anlık, hüzünler eylül gibi uzundu.” |
Cevap: Karalama Defteri
Durduğum yer benim değil iken, gidebilecek bir yerimin olmaması ne acı; gidebilecek bir yerim yok iken hala ve inatla durmayışım ne gaflet; nihayetinde olmuyorken yaşıyor olan insanın, yaşıyorken olduğunu bilmemesi bu, bu ne tuhaf bi’ hayret.
|
Cevap: Karalama Defteri
İnsanlar garip, çoğu zaman onları düşünsende yaptıklarına aldırış etme.
|
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 11:16. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.