
Evet yeğenimi bir ters etiketlemişim, objektiflere de yakalanmışım ama ispatlayamıyorsun şu an. O yüzden unutalım, ayrıca ben acemiyim! Elbette yanlış yazabilirim.

İlk günüme göre fazla bile yazdım.
|
|


Bilinmesi gereken şeyleri insanın kendisinin tatması iyidir.
-hermann hesse-