Herkes güne farklı şekillerde başlar. Kimisi uyanır uyanmaz kalkar, kimisi yatakta biraz daha tembellik yapar. Ya da uyanır uyanmaz kahve, çay tüketme ihtiyacı hisseder. Tabi zararlı olsa da güne sigarayla başlayanlar bile var.
Kendi adıma söylemek gerekirse, uyanır uyanmaz telefondan ForumDenizi'ne girip biraz bakınır ayılmaya çalışırım.
Peki ya siz güne nasıl başlarsınız?
Kendi adıma söylemek gerekirse, uyanır uyanmaz telefondan ForumDenizi'ne girip biraz bakınır ayılmaya çalışırım.
Peki ya siz güne nasıl başlarsınız?

2Beğeni(ler)










Normal