
öyle ünlemler falan koyar anca...
Bilinmesi gereken şeyleri insanın kendisinin tatması iyidir.
-hermann hesse-
Ben zaten sürekli gidiyorum, arada uğrayıp gözüküyorum halkımı kendimden mahrum bırakmamak adına....sonuçta iyi bir lider olarak halka karşı sorumluluklarım var
@Regex'i çok da takmıyoruz yaniöyle ünlemler falan koyar anca...