Zaten 234324 milyon yazılımcı, bunların baskıcı, liyakata önem vermeyen, betona yönelik politikaları yüzüne yurt dışına kaçtı/gitti. Etrafımdaki bir çok yazılımcı arkadaş gibi .

Daha önce de damat 2-3 milyon kişiyi istihdam edeceğiz demişti genel olarak ama 2 katı kadar insan işsiz kaldı an itibar ile .