
Seni forumlarda görmek güzel
Davetime icabet ettiğin için teşekkürler,,
Sen forumlara yakışıyorsun,,,,
|
|

Hoşbuldum müsait oldukça buralarda olurum inşaAllah
Ziyarettçi mesajlarına cevap yazamıyorum canım 50 mesaj doldurmam lazım sanırım


Çalışıyorum bakalım
Çay hımm demli olsun 






Mango hocam bak bana mesaj hediye et diyor bacım
Benden 150 sms /mms forum mesajı nasıl hediye edecez
@iklil bir çözüm daha var
Bizden 5 kişi tanıyorsun herhangi bir konuda adam başı 10 çiöek yollasan bize 50 mesaj oluyo
Zeka fışkırıyo
Nerde mesajlar
@Mango zekamı ücretle satıyom fakültede alan olursa haberim olsun, sayısal da ve özellikle kimya alanında süperim..![]()
Kimler gelmiş ve ben nasıl olur da görmem ))
@İklil hosgeldin hep kal hiç gitme e mi )
Ama paslanmışım biraz itiraf etmeliyim