+ . * + . **
Yüreğine düşen bir nîm hüzün için oturup denizler kadar gözyaşı dökmeye hazırım.
Ki bilirim ki bunu yaparak, o güzel hatrını kırmış ve sözümü tutamamış olurum..
İşte bu yüzden sevgilim. Dert uğramasın yoluna, bir hüzün polisiyim gönlünde..
Uğrayabilecek her hüznü çevirmemden geçirmem..
Gerekirse onu ben yaşarım ama sana yaşatmam.
Çünkü sen hep, sevilmelerin en güzelini hak ediyorsun..
En çokta bu "benim tarafımca olduğunda.."
Öyle işte...
+ . * + . **

5Beğeni(ler)












Normal