Forumlar birbirini geliştirmek ve insanları geliştirecek platformlar olmak yerine, birbirinin kuyusunu kazan nasil baska forumdan insan cekmeye calisan mekanlar olmaya başladı...
|
|
@Lokomotif bey'e sormak lazım.
Şu olayda var genel forumlardan çok büyük kazanç sağlanmıyor, hatta sahipleri çoğu zaman masraflarını cebinden karşılıyor.Hal böyle olunca da bir müddet sonra site sahiplerinin siteyi kapaması kaçınılmaz oluyor.2-3 forum var onları tenzih ediyorum en eskiler onlar zaten oyun karakterleri/item vs alış-verişi yapılan veya ikinci el telefon/ekran kartı vs alış/verişi yapılan siteler.Şu da var sitelerine gizli iğrenç reklam linkleri ekleyen @Regex biliyor
Onların amacı da oradan yolu bulmak
Bu saatten sonra genel bir forum sitesinin tutacağını düşünmüyorum, en fazla dediğim gibi kalan kitleyi elinde tutar.Onun içinde değer mi değmez mi tartışılır, samimi düşüncem DEĞMEZ.Bu genel yargılara nasıl varıyorsun diyenler varsa genel forumlarda da irc'de de takılan en eskilerdenimdir.Belki beni çoğu bilmez ama ben çoğunuzu bilirim değil mi @Regex