6 Ağustos'ta stajımın bitecek olmasına hem seviniyor hem de üzülüyorum. İleride kuracağım ya da çalışacağım ofis ortamının da şu anki bürom gibi olmasını diliyorum. Keşke iş dünyası, bütünüyle şimdiki arkadaşlarım gibi insanlardan oluşuyor olsa, diyecek oluyorum; ancak sonra bu düşüncemden vazgeçiyorum. Kötüler olmadan kıymeti bilinir mi iyinin?

130Beğeni(ler)






Ağaç şeklinde