Rorschach Nickli Üyeden Alıntı
o daha iyiymiş
Bu da iyi yia. Ama keşke MySQL'i edebildiğim gibi kendimi de repair ve optimize edebilsem error verdiğim zamanlarda. Ona uğraşıyorum, başlığın bu şekli motive ediyor o yönde.