![]() |
Cevap: LâL Gibi Sessiz
https://i.hizliresim.com/EXpsIF.jpg Ve Ben; Dilek tutmadım hiç. Hep Dua ettim ''Ömrün ömrüme nasip olsun'' diye. :heart: |
Cevap: LâL Gibi Sessiz
|
Cevap: LâL Gibi Sessiz
Seni sevmek, Uçsuz bucaksız deniz gibi. Seni sevmek, Pembe bir rüya gibi. Seni sevmek, Denizin üstünde yürümek gibi. Seni sevmek, Denize vuran yakamoz gibi. Seni sevmek, Sonu olmayan bir yol gibi. Seni sevmek, Tatlı sükuta teslim olmak gibi. Seni sevmek, Güneşin doğuşu gibi. Seni sevmek, Kalabalığa inat her yüzde seni görmek gibi. Seni sevmek, Çocukluk neşesi gibi. Seni sevmek, Sabah ezanı gibi. Seni sevmek, Bahar gibi. Seni sevmek, Ölene dek beklemeyi kabul etmek gibi. Seni sevmek, Simit-ayran gibi. Seni sevmek, Güzel şey... :gul: :heart: |
Cevap: LâL Gibi Sessiz
https://i.hizliresim.com/FdNxZO.png "Ben" kattım sana biraz öyle sevdim seni Çünkü sen de bensiz O kadar güzel değilsin hani. |
Cevap: LâL Gibi Sessiz
Kimsenin belkisi, bazeni, canı sıkıldığında hatırladığı, diğer kapılar yüzüne kapandığında dönmek istedìği olmayın... Sen kimsenin rehabilitasyon merkezi değilsin. Seni yedekleme planı olarak gören değişmez. Sadece bir müddet durulup sonra eskiye döner... |
Cevap: LâL Gibi Sessiz
https://i.hizliresim.com/2onweU.png Kendi dünyam” diye bi yerim var anne. Kıyısında dalgası da olurdu ama, içinde çiçek kokusu hiç dinmezdi… Şimdi bahçemi görsen bağımın halini anlarsın, ağlarsın anne… Günden güne yalnızlaşan, hissizleşen ve gri tonlarında kokmayan çiçeklerim var… Epeydir yazmıyorum, dökmüyorum hüznümü lâkin bugün garip bi buhranım var anne. ''Saçımın ellerine ihtiyacı var anne…'' |
Cevap: LâL Gibi Sessiz
Sen de fark ettin mi? Az dediğin, küçücük bir kelime. Sadece A ve Z. Sadece iki harf. Ama aralarında koca bir alfabe var. O alfabeyle yazılmış onbinlerce kelime ve yüzbinlerce cümle var. Sana söylemek isteyip de yazamadığım sözler bile o iki harfin arasında. Biri başlangıç, diğeri son. Ama sanki birbirleri için yaratılmışlar. Yan yana gelip de birlikte okunmak için. Aralarındaki her harfi teker teker aşıp birbirlerine kavuşmuş gibiler. Senin ve benim gibi… :gul: |
Cevap: LâL Gibi Sessiz
https://i.hizliresim.com/7I4RPs.jpg Dünyanın en güzel yeri, bir çocuğun kalbidir. :kalpp::kalpp::kalpp: |
Cevap: LâL Gibi Sessiz
https://i.hizliresim.com/LwE9q3.jpg Elbet bir gün biter bu karakış be yüreğim. Hâlden anlayanlar, kıymet bilenler mesken tutar senide. İşte o zaman yeşerirsin her yer bahar bahçe olur. Tüm kırıklar, tüm yaralar birer birer sarılır. Elbet bir gün… |
Cevap: LâL Gibi Sessiz
https://i.hizliresim.com/BMmFib.jpg Çok eskiden kullandığım bi parfüm vardı Aşırı seviyordum bitmesin diye kullanmaya kıyamıyordum falan, Şimdi rafta duruyor öyle artık ilgimi çekmiyor Abartmışım diyorum o kadar da güzel değilmiş diyorum Sıradan geliyor işte zamanla Vazgeçemem sandığım her şeyden böyle vazgeçtim.. |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 16:41. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.