![]() |
Cevap: LâL Gibi Sessiz
https://i.resimyukle.xyz/NNcW7A.jpg Babamın küçük kızıydım ben! Elinden tutup bakkala götürdüğü, şeker alıp mutlu ettiği küçük kızı Küçücük bir kızdım ben.. Kanayan dizleri olan, Pembe elbiseler içinde saçı iki yana örülüp prenses ilan edilen. Yetmedi bana bu mutluluk Büyümek istedim! Ve bir gün geldi büyüdüm. Babam artık elimden tutmuyor Şekerle alınacak bir gönlüm yok İnsan kanayan dizlerini özler mi? Ben özledimmm... :agla: |
Cevap: LâL Gibi Sessiz
İnsan sevdiğini üzer mi? Üzermiş... İnsan sevdiğini kırar mı? Kırarmış... İnsan sevdiğini bırakır mı? Bırakırmış... :gul: |
Cevap: LâL Gibi Sessiz
Çiçek gibiyim neşeli, hayat dolu, renkli
ama sanki nasıl diyeyim cenazeye götürülen çiçek olur ya herkes gittikten sonra ıssız kalan. Öyle.. |
Cevap: LâL Gibi Sessiz
Keşke gözümden milyonlarca yaş düşseydi de, "O" düşmeseydi... :gul: |
Cevap: LâL Gibi Sessiz
Keşke seni hiç tanımasaydım; cümlesinden daha ağırını duymadım. Birini, seni tanımadan önceki halini özletecek kadar kırmışsın. Korkunç. :gul: |
Cevap: LâL Gibi Sessiz
Boğazımda düğümlenen sözcükler var. Ama gel gör ki; Her şey bir cümle ile ifade edilemiyor. Bazen sabrın, bazen insanlığın, bazen ise mecburiyetlerin önüne geçiyor. Susuyorum ve içimden hep aynı sözü tekrarlıyorum: Allah biliyor, Allah biliyor... |
Cevap: LâL Gibi Sessiz
|
Cevap: LâL Gibi Sessiz
Alıntı:
Seni çokkkk seviyorum biliyosun dimi :heart: :bestfriend: |
Cevap: LâL Gibi Sessiz
Zeki insanları boş vaatlerle kandıramazsın.. Hayallere kapılıp havalarda uçmazlar.. Bahaneleri yemezler.. Yalanları yutmazlar.. Sadece Zamanı gelene kadar, susarlar… |
Cevap: LâL Gibi Sessiz
https://i.hizliresim.com/ZmlfCd.png Ve bazen de; seninle konuşmak iyi geldi, diyebileceğin birisi olmalı. :srldmm: |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 11:44. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.