![]() |
Cevap: LâL Gibi Sessiz
https://i.resimyukle.xyz/KbxQbf.jpg Vazgeçmek insanın tek başına yapabileceği bir eylem değildir. Vazgeçmek karşındaki insanın seni mecbur bıraktığı bir eylemdir. Senin için mücadele etmeyen insanda, Vazgeçmeni istiyordur. Vazgeç… Vazgeçtiğin an bitiyor savaşın. Ve kaybetmiş olmak umurunda bile olmuyor… |
Cevap: LâL Gibi Sessiz
Aşk der ki sana: Yolumdaysan başım feda yoluna; ama bil ki senin de başını isterim yoluma. Kahır, kapris gelecekse senden amenna! Ama ayağına diken batarsa yolumda ah edip vahlanma!… Aşk bilek gücü değil “YÜREKTİR!” Yüreğin yetmiyorsa düşme yollara!… https://i.resimyukle.xyz/yASUeM.jpg |
Cevap: LâL Gibi Sessiz
|
Cevap: LâL Gibi Sessiz
Çok fazla anlam yüklemeyin dünyaya. Yarısı şükür, yarısı sabır. Yarısı teselli, yarısı kahır. Kimseyi de bilmeden yargılamayın, herkesin derdi kendine ağır. Anlatmak ve anlaşılmak için de fazla yormayın kendinizi; insanların yarısı samimiyetsiz, diğer yarısı size sağır. Ve unutmayın asla, ne kadar zorlarsanız zorlayın, sonuçta her şey olacağına varır... |
Cevap: LâL Gibi Sessiz
Umursamadığımı sandığınız bir çok şey için, paket paket sigara içmişliğim var.
Görmezden geldiğimi sandığınız bir çok şeyi, gözümü kırpmadan izlemişliğim var. Hatırlamadığımı sandığınız bir çok şey için, gecelerce ağlamışlığım var. Geçtiğini sandığınız bir çok şeyin, her nefes alışımda sızlayan yarası var. Vazgeçtim sandığınız bir çok şeyi, yıllarca beklemişliğim var.. |
Cevap: LâL Gibi Sessiz
Dünyanın en güzel şeyi; Kendini açıklamana gerek kalmadan, Bir şeyi şakasına mı dedin ciddi mi dedin, Ayırt edecek kadar seni iyi tanıyan birilerinin olmasıdır. Arkadaş, sevgili, akraba, aile fark etmez… :gul: |
Cevap: LâL Gibi Sessiz
Sevgili olmayalım biz… Tüm gün konuşalım, birbirimizi özleyelim ama sevgili olmayalım. Birbirimize karışalım, kıskanalım, kavga edelim, küselim, barışalım ama sevgili olmayalım. Beraber gelecekle ilgili hayaller kuralım, saatlerce telefonda konuşalım. Sen başka erkeklerle, ben başka kızlarla konuşmayalım. Tek biz olalım ama sevgili olmayalım. Bak sevgililer hemen ayrılıyor, aşklar hemen bitiyor. Sen hemen bitme, hemen gitme. Benim ol ama sevgilim olma… https://i.resimyukle.xyz/xzM6R4.jpg |
Cevap: LâL Gibi Sessiz
Olmadı bir çay demler, biraz kitap okuruz.
İçimizdeki sessizlikler dinene kadar konuşmayız kimseyle. Eski bir türkü çalsın radyoda ve gökyüzünde birkaç parça bulut gezinsin. Taşınalım buralardan. Yüreğimizi de alıp gidelim bizi anlayanların yanına... |
Cevap: LâL Gibi Sessiz
Vazgeçmeyi bilmeli insan. Sen, hayatına aldığın insanı ilk sıraya koyarken o seni geri plana atmışsa sadece yorulursun. Hayat zaten zorlu bir yoldur. Çoğu zaman yokuştur. Ve seninle o yola girmek istemeyeni sırtında taşırsan, ilk fırsatta 'gider'. :gul: |
Cevap: LâL Gibi Sessiz
https://i.resimyukle.xyz/bzU0BQ.png Acıyan yerlerini öpecek biri varsa hayatında… Önemli olmaz düştüğün yerler, atıldığın kuyular, aldığın yaralar, yalan çıkan bildigin tüm doğrular… İşittiğin tüm kötü sözlerin yeri bile çabuk iyileşir o zaman… Nasihat etmeden, küçümsemeden dinleyen, Anlatırken bile geçecekmiş gibi gelen, Yuva sıcaklığında bakışlarıyla içini ısıtan, Seni olduğun gibi kabul eden, değiştirmeye çalışmayan, istediği kalıplara uymasan da sen sevmekten vazgeçmeyen biri varsa eğer… Korkma incinmekten… Bırak sıyrıklar olsun dizlerinde..! Öper ve geçer… |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 11:02. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.