![]() |
Cevap: LâL Gibi Sessiz
Parmaklıkları paslı sıvası dökülmüş bir evde büyüdüm ben… Öyle kendime ait odam hiç olmadı… Annem kardeşimle bize yer yatağı yapardı… Hayat bana hiç cömert davranmadı… gerçi benimde öyle çok beklentim yoktu… Mutluyduk herşeye rağmen tek derdimiz çatımızdan akan kar suyuydu… Okuldan gelir gelmez bir elimize domates diğerine ekmek alıp sokağa atardık kendimizi… Çok sonradan öğrendim doğum günü pastasının bisküviden yapılmadığını… Çocukken öpünce geçen yaralarım vardı… Birde utangaç çocukluk aşklarım… Şimdi öpünce giden aşklarım var… Ve her gidenin bıraktığı yaralarım!!! :gul: |
Cevap: LâL Gibi Sessiz
https://i.resimyukle.xyz/PN0IzQ.jpg ALLAH aşkına sevmeyin beni! Sevilmek için ödediğim bedellerden yoruldum ben artık. Güvenmek isterken yere çakılmaktan çok sıkıldım. İnandırmayın beni, ben iyiyim. Herkese uzak, herkese mesafeli iyiyim ben. Ne kadar uzak durursanız o kadar az kırarsınız. Sende rahat bırak beni! Üzerime yığma cümlelerini. Benim yürüdüğüm her yolun sonu uçuruma çıkıyor. En kötüsü de ne biliyor musun? Düşmeme bile kimse izin vermiyor. Güçlü olmaya çalışan hep ben oluyorum, bıktım. O yüzden rica ediyorum, ALLAH aşkına sevmeyin beni! |
Cevap: LâL Gibi Sessiz
Unutmak istiyorum tüm bu yaşananları, Hafızamdan silmek istiyorum.. Hiç yaşanmamış farzedelim mesela Sigaramın dumanıyla uçup gitsin kötü anılar, kabuslar.. Neden olmasın ki..? Hiç yazılmamış olsun bu şiir hiç okunmamış olsun içime çektiğim her acı verdiğim tek nefeste kaybolsun mesela.. Neden olmasın ki..? Hayallerim kırılmasın mesela.. Dokunmasın hiç kimse onlara.. Tanıdığım her insan aynı kalsın mesela.. Değişmesin hiç kimse.. Neden olmasın ki..? Çayım hiç soğumasın mesela.. içtiğim her yudum hayatıma yeni nir umut eklesin.. Kararmasın mesela geceler bulutlar hiç kaybolmasın.. Neden olmasın ki..? Gözlerimi kapadığımda başka bir yerde olayım mesela.. açtığımdada tüm güzellikler benimle olsun.. Sevenler hiç ayrılmasın mesela..Aşklar hep ölümsüz kalsın.. Neden olmasın ki..? NEDEN OLMASIN Ki...? |
Cevap: LâL Gibi Sessiz
https://i.resimyukle.xyz/y3yef1.jpg işime geldiği gibi değil, içimden geldiği gibi yaşıyorum. Bakmayın o kadar güçlü göründüğüme, içimde bir serçenin kalbini taşıyorum |
Cevap: LâL Gibi Sessiz
https://i.resimyukle.xyz/UW279V.jpg Zamanın kollarına bıraktım artık bazı şeyleri Olmazları oldurmaya çalışmaktan yoruldum. En çaresiz anlarımda, avutacak kimseleri bulamadım yanımda. Bu yüzden güvenmek istemiyorum yüzüme gülümseyenlere. Kırıldığım yerlerimden sarılmayı da beklemiyorum. Yalnızca huzur diliyorum. Ağrısız uyumak ve yıpranmadan uyanmak istiyorum her güne. Biliyorum onca maskeli yüzler varken etrafımızda bunu dilemek belki de biraz ahmakça. Ama benim hala umudum var. Kim bilir bir an gelir değişir her şey… Özlenenler kahrolur, özleyenler rahat uyur… |
Cevap: LâL Gibi Sessiz
https://i.resimyukle.xyz/81cKeH.jpg Olmuyorsa da bir miktar zorladım her zaman… Çünkü elimden geleni yaptım diyebilmek dünyanın en güzel hissi. |
Cevap: LâL Gibi Sessiz
Nasıl tarif ediyordu Rasûlullah Hz. Aişe'ye sevgisini "kördüğüm" gibi Allah herkese kördüğüm gibi ömür boyu kopmayacak sevgiler nasip etsin.. https://i.resimyukle.xyz/O0a0fK.jpg Bir Ali Olsun Yüreğinizde..; Fâtıma’sına Meftun… Bir Muhammed (s.a.v) Olsun Kalbinizde Âişe’sine KÖRDÜĞÜM... |
Cevap: LâL Gibi Sessiz
Alıntı:
|
Cevap: LâL Gibi Sessiz
Alıntı:
|
Cevap: LâL Gibi Sessiz
Alıntı:
Her şey harika :heart: Hasret bitti kelebeğim ;yğmr; |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 05:36. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.