ForumDenizi.Com

ForumDenizi.Com (https://www.forumdenizi.com/)
-   Üye Günlüğü (https://www.forumdenizi.com/uye-gunlugu/)
-   -   Bir Eylül Masalı (https://www.forumdenizi.com/uye-gunlugu/26310-bir-eylul-masali.html)

Eylül 26 September 2020 14:15

Cevap: LâL Gibi Sessiz
 
https://i.resimyukle.xyz/MJ6QTI.jpg


Canım yandığında kimsenin yanına gidemedim.
Koydum kafamı dizlerimin üstüne, canım çıkana dek ağladım.
Bir kişinin bile ruhu duymadı.

Eylül 26 September 2020 15:08

Cevap: LâL Gibi Sessiz
 
https://i.resimyukle.xyz/a2I0MQ.jpg

Bazen dayanmaktır Sevmek; hayat nereden vurursa vursun ayakta durabilmek…
Bazen yaşamaktır Sevmek; soluksuz ciğer gibi sevgisiz kalbin duracağını bilmek…
Bazen ağırdır Sevmek; sevdiğine layık olabilmek…
Ve bazen hayattır Sevmek; birini çok uzaktayken bile,
…Yüreğinde Taşıyabilmek…

Özdemir Asaf


Eylül 27 September 2020 09:59

Cevap: LâL Gibi Sessiz
 
Bence Sen de Şimdi Herkes Gibisin

https://i.resimyukle.xyz/xP1zV5.jpeg

Gözlerim gözünde aşkı seçmiyor
Onlardan ruhuma sevda geçmiyor
Ben yordum ruhumu biraz da sen yor
Çünkü bence şimdi herkes gibisin
Yolunu beklerken daha dün gece
Kaçıyorum bugün senden gizlice
Kalbime kalbime baktım da işte iyice
Anladım ki sen de herkes gibisin
Büsbütün unuttum seni eminim
Maziye karıştı şimdi yeminim
Kalbimde senin için yok bile kinim
Bence sen de şimdi herkes gibisin
Gönlümle baş başa düşündüm demin;
Artık bir sihirsiz nefes gibisin.
Şimdi tââ içinde bomboş kalbimin
Akisleri sönen bir ses gibisin.
Mâziye karışıp sevda yeminim,
Bir anda unuttum seni, eminim
Kalbimde kalbine yok bile kinim
Bence artık sen de herkes gibisin.


Nazım Hikmet
:gul:


Eylül 27 September 2020 17:57

Cevap: LâL Gibi Sessiz
 
https://i.resimyukle.xyz/xQMB3J.jpeg



En çok sana ihtiyacım var şu sıralar Annem..
Annem diyip omuzunda ağlamam gereken şeyler var..
Mevzu derin Anne....
Onun artık başka sevdiği var.....



Eylül 28 September 2020 00:40

Cevap: LâL Gibi Sessiz
 


Çay gibi severim ben her şeyi.

Kanıksamam asla her sabah gördüğüm şeyi.

Çay gibi severim sevdiğimi.

Her sabah mutlu olurum gördüğümde,

Her sabah sıcak…

Çay gibi severim ben..

Yanında iki şeker ve bir kaşık sunsa da hayat bana,

Katmam içine bir şey.

Karıştırmam…

Geldiği gibi severim ben hayatı...


;butterfly;

Eylül 28 September 2020 20:39

Cevap: LâL Gibi Sessiz
 
https://i.resimyukle.xyz/aIUM7c.jpg

Beni avuçlarında sakla
Sevdiğim
En mühim ihtiyacın gibi tut sıkı sıkıya.
Bir dua yap dilinde beni,
Kimsenin bilmediği.
Sana ait, sana has…
Riyasız, çıkarsız…
Seveceksen böyle sev beni.

Eylül 29 September 2020 09:52

Cevap: LâL Gibi Sessiz
 
Babaannem derdi ki:
“Kaybettiğin insanlar için üzülme kızım…
Ya dostluğunla yetinmemiştir;
ya anlamamış, dinlememiştir…
Ya ona verdiğin değeri suistimal etmiştir;
ya seni de kendi gibi fitne fücur bilmiştir…
Ya birinin lafıyla dolduruşa gelmiştir;
ya sırlarını muhabbetine meze etmiştir…
Sen sadece kazandıklarının kıymetini bil
ve doğru yolunu eğip bükme.."

https://i.resimyukle.xyz/H3G1GR.jpeg

Eylül 29 September 2020 20:11

Cevap: LâL Gibi Sessiz
 
https://i.resimyukle.xyz/SWyVK7.gif

Kıskancım diye demiyorum,
yanlış anlama ama senin o önüne geleni beğenen parmaklarını suya batırıp batırıp prize sokarım..
;ahah;

Eylül 30 September 2020 14:03

Cevap: LâL Gibi Sessiz
 


Bazen çok şey istemez insan
Hani biri beni çok sevsin, benim için yataklara düşsün, ölsün falan değil.
Hatta durmaksızın ‘seni seviyorum’ demesine de gerek yok…
Bazen ihtiyacın olan tek şey telefonun alarmıyla uyanmamak.
Mesela ‘çay koydum, hadi uyan sesiyle gözlerini aralamaktan daha güzel bir uyanış olabilir mi?
Ya da gece üzerin açıldığında omuzlarına kadar battaniye örten birinin ‘seni seviyorum’ demesine gerek var mı?
Bazı davranışlar ‘seni seviyorum’ diye fısıldamak değil,
tüm dünyaya bunu haykırmak gibidir…
Bazen işte böyle oluyor…
İnsan sevildiğini işitmeye değil, sevildiğini hissetmeye ihtiyaç duyuyor...!

https://i.resimyukle.xyz/6CJSzK.jpg

Eylül 30 September 2020 16:50

Cevap: LâL Gibi Sessiz
 


Kavga çıkmasın diye sustuğum zamanlar
kimse kırılmasın diye yuttuğum konular
ve kaybetmemek için alttan aldığım insanlar oldu.
Şimdi anlıyorum ki bazı kavgalar çıkmalı
bazı kalpler kırılmalı
ve bazı insanlar kaybedilmeliymiş.
Sürekli gönül yapmaya çalışınca kıymetin kalmıyormuş...

:gul:



Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 03:35.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.