![]() |
Cevap: LâL Gibi Sessiz
https://i.resimyukle.xyz/MJ6QTI.jpg Canım yandığında kimsenin yanına gidemedim. Koydum kafamı dizlerimin üstüne, canım çıkana dek ağladım. Bir kişinin bile ruhu duymadı. |
Cevap: LâL Gibi Sessiz
https://i.resimyukle.xyz/a2I0MQ.jpg Bazen dayanmaktır Sevmek; hayat nereden vurursa vursun ayakta durabilmek… Bazen yaşamaktır Sevmek; soluksuz ciğer gibi sevgisiz kalbin duracağını bilmek… Bazen ağırdır Sevmek; sevdiğine layık olabilmek… Ve bazen hayattır Sevmek; birini çok uzaktayken bile, …Yüreğinde Taşıyabilmek… Özdemir Asaf |
Cevap: LâL Gibi Sessiz
Bence Sen de Şimdi Herkes Gibisin https://i.resimyukle.xyz/xP1zV5.jpeg Gözlerim gözünde aşkı seçmiyor Onlardan ruhuma sevda geçmiyor Ben yordum ruhumu biraz da sen yor Çünkü bence şimdi herkes gibisin Yolunu beklerken daha dün gece Kaçıyorum bugün senden gizlice Kalbime kalbime baktım da işte iyice Anladım ki sen de herkes gibisin Büsbütün unuttum seni eminim Maziye karıştı şimdi yeminim Kalbimde senin için yok bile kinim Bence sen de şimdi herkes gibisin Gönlümle baş başa düşündüm demin; Artık bir sihirsiz nefes gibisin. Şimdi tââ içinde bomboş kalbimin Akisleri sönen bir ses gibisin. Mâziye karışıp sevda yeminim, Bir anda unuttum seni, eminim Kalbimde kalbine yok bile kinim Bence artık sen de herkes gibisin. Nazım Hikmet :gul: |
Cevap: LâL Gibi Sessiz
https://i.resimyukle.xyz/xQMB3J.jpeg En çok sana ihtiyacım var şu sıralar Annem.. Annem diyip omuzunda ağlamam gereken şeyler var.. Mevzu derin Anne.... Onun artık başka sevdiği var..... |
Cevap: LâL Gibi Sessiz
Çay gibi severim ben her şeyi. Kanıksamam asla her sabah gördüğüm şeyi. Çay gibi severim sevdiğimi. Her sabah mutlu olurum gördüğümde, Her sabah sıcak… Çay gibi severim ben.. Yanında iki şeker ve bir kaşık sunsa da hayat bana, Katmam içine bir şey. Karıştırmam… Geldiği gibi severim ben hayatı... ;butterfly; |
Cevap: LâL Gibi Sessiz
https://i.resimyukle.xyz/aIUM7c.jpg Beni avuçlarında sakla Sevdiğim En mühim ihtiyacın gibi tut sıkı sıkıya. Bir dua yap dilinde beni, Kimsenin bilmediği. Sana ait, sana has… Riyasız, çıkarsız… Seveceksen böyle sev beni. |
Cevap: LâL Gibi Sessiz
Babaannem derdi ki: “Kaybettiğin insanlar için üzülme kızım… Ya dostluğunla yetinmemiştir; ya anlamamış, dinlememiştir… Ya ona verdiğin değeri suistimal etmiştir; ya seni de kendi gibi fitne fücur bilmiştir… Ya birinin lafıyla dolduruşa gelmiştir; ya sırlarını muhabbetine meze etmiştir… Sen sadece kazandıklarının kıymetini bil ve doğru yolunu eğip bükme.." https://i.resimyukle.xyz/H3G1GR.jpeg |
Cevap: LâL Gibi Sessiz
https://i.resimyukle.xyz/SWyVK7.gif Kıskancım diye demiyorum, yanlış anlama ama senin o önüne geleni beğenen parmaklarını suya batırıp batırıp prize sokarım.. ;ahah; |
Cevap: LâL Gibi Sessiz
Bazen çok şey istemez insan Hani biri beni çok sevsin, benim için yataklara düşsün, ölsün falan değil. Hatta durmaksızın ‘seni seviyorum’ demesine de gerek yok… Bazen ihtiyacın olan tek şey telefonun alarmıyla uyanmamak. Mesela ‘çay koydum, hadi uyan sesiyle gözlerini aralamaktan daha güzel bir uyanış olabilir mi? Ya da gece üzerin açıldığında omuzlarına kadar battaniye örten birinin ‘seni seviyorum’ demesine gerek var mı? Bazı davranışlar ‘seni seviyorum’ diye fısıldamak değil, tüm dünyaya bunu haykırmak gibidir… Bazen işte böyle oluyor… İnsan sevildiğini işitmeye değil, sevildiğini hissetmeye ihtiyaç duyuyor...! https://i.resimyukle.xyz/6CJSzK.jpg |
Cevap: LâL Gibi Sessiz
Kavga çıkmasın diye sustuğum zamanlar kimse kırılmasın diye yuttuğum konular ve kaybetmemek için alttan aldığım insanlar oldu. Şimdi anlıyorum ki bazı kavgalar çıkmalı bazı kalpler kırılmalı ve bazı insanlar kaybedilmeliymiş. Sürekli gönül yapmaya çalışınca kıymetin kalmıyormuş... :gul: |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 03:35. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.