![]() |
Cevap: Bir Eylül Masalı
https://i.resimyukle.xyz/RN03NL.gif Sonra bir Ahmet Kaya şarkısı çalacak, başıboş gezdiğin bir sokağın kırık penceresinden. Dışarıda kar yağacak, senin içine yağmur. Anlatmadığın her şeyin esiri olacaksın. Ve gelecek nakarat. Çivi gibi çakılıp kalacaksın olduğun yerde. “Söyle şimdi ben neredeyim sen nerede?” Derken anlayacaksın yüreğime basa basa geçtiğini... |
Cevap: Bir Eylül Masalı
https://i.resimyukle.xyz/6NU7aI.jpg Ne çok yangınlar var yüreğimizde, hepsi Allah'a emanet. Bilirim ki insana dert anlatılmaz. Bilirim ki kimse yaşamadığı bir derdi anlayamaz. Ama bazen kendimi şöyle yorumlayabiliyorum: "Otuz katlı bir binadan düşmüşüm de burnum bile kanamamış ama ruhum tuz buz olmuş." ... |
Cevap: Bir Eylül Masalı
|
Cevap: Bir Eylül Masalı
Alıntı:
|
Cevap: Bir Eylül Masalı
Alıntı:
|
Cevap: Bir Eylül Masalı
https://i.resimyukle.xyz/20IVzf.jpg Seninle susmayı bile seviyorum.. Çünkü biliyorum birbirimizden uzak olsak bile.. Aynı şeyi düşünüyoruz.. Düşüncelerimizde biz birlikteyiz.. Yan yana.. Sonsuza dek.. ••• |
Cevap: Bir Eylül Masalı
https://i.resimyukle.xyz/V5WySM.jpg Sanma sırf sevmek yeter. Yetmez! Nasipte var işin içinde, kısmette. Ve birde “ol” emrini beklemek, tevekkülde. :gul: |
Cevap: Bir Eylül Masalı
|
Cevap: Bir Eylül Masalı
Birinin ahını almaktansa. Kalbim kırılsın diyorsun. Varsın kırılsın varsın darmadağın olsun. Ama içinde zerre kadar pişmanlık olmasın… Kırılmışlığın zamanla geçer de, Içindeki pişmanlığa bir çare bulamazsın! Gülümsemelerin yüzüne döner de, Birinin ahını alınca, Vicdanına bunun hesabını veremezsin.... :gul: |
Cevap: Bir Eylül Masalı
Eğer bir kadın, onu kırsan bile seni affediyorsa; çok seviyordur seni. Hemde başkaları gibi yalandan değil. Sahiden, içten, derin, hissederek. O kadın var ya, asla zarar veremez sana. Yıkılmaz o. Güler hep, içi kan ağlasa bile. Üzülse bile içine atar üzüntüsünü, belli etmez. Dimdik kalmak ister o kadın. Çünkü bilir, başkalarının mutsuzluklarından mutlu olan insanlar vardır. Çözmüştür hayatı, öğrenmiştir. O kadın var ya, o kadın seni başkalarından daha çok düşünür. Ne olursan ol; kalır yanında. Çünkü gidecek yeri yoktur senden başka. Bırakma o kadını. Bil değerini. Çünkü yıllarca arasan da, onda bulduğun güveni başka kimsede bulamayacaksın... :gul: |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 06:20. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.