![]() |
Cevap: LâL Gibi Sessiz
https://i.resimyukle.xyz/NAfSO3.jpg Sizi gülümsetebilen insanların peşine takılın. Çünkü sadece bir gülümseme bile, karanlık bir günü aydınlatabilir…! |
Cevap: LâL Gibi Sessiz
Elbet geçecek bu günler Yine dost kahveleri içilecek Sevgililer sahilde yürüyecek Yaşlılar sokakta, Çocuklar parkta korkusuz oynayacak… Özlemler büyük, gönüller yorgun… Elbet bu da bitecek… Uzak kalıp gidemediğimiz sarılamadığımız kim varsa “Elbet Bir Gün Buluşacağız” :gul: |
Cevap: LâL Gibi Sessiz
https://i.resimyukle.xyz/GSAPLB.jpeg Gülüşü nefes olan bir adam sevdim ben. Yüreğime mutluluk tohumları saçan, gülümsediğinde yüzünde oluşan her çukuruna kendimi saklamak istediğim.. Gülümsemesi yaşamaktır bazı adamların.. Her gülümsediğinde yeniden doğar, yeniden nefes alırsın.. En güzeli de onunla doğarsın. Seni dünyaya yeniden getiren, yeniden nefes aldıran O'dur.. Yokluğu öldüren bir adam sevdim ben. Siz hiç güneşinizi kaybettiniz mi? Hiç geceyi yaşadığınız oldu mu? Bazı adamlar güneştir. Onların yokluğu ise hep gecedir. Geceler karanlıktır: üşütür, öldürür.. Güneşiniz olmazsa ısınamazsınız. “Cayır cayır” üşürsünüz.. Üşüye üşüye ölürsünüz.. Gelişi gülümseten bir adam sevdim ben. Issız bir liman düşünün, kimseler yok. Sadece siz ve kıyıya vuran dalgalar.. Gözleriniz, uzaklara dalmış giden gemiyi bekliyor. Hüzünlü bir bekleyiş bu. Ve birden dalıp gittiğiniz o ufukta bir gemi görünüyor. Geliyor işte, geliyor.. Hüzün yerini büyük bir gülümsemeye bırakıyor. Bazı adamlar gülümsetir işte. O ufukta görünen, gülümseten gemidirler.. Ve uzun boylu bir adam sevdim ben. Yanında minicik kaldığım, kendimi unuttuğum.. Ona bakmak için kafamı kaldırdığımda, masmavi gökyüzünü ve uçuşan kuşları gördüğüm.. Mavinin her tonunu severim ben. Çünkü her tonunda onu görür, onu tanır yüreğim.. Onu gördüğümde kelebekler uçmaz karnımda. Gökyüzünde cıvıl cıvıl kuşlarım uçuşur :) Dedim ya, bir adam sevdim ben. Belki de bu yüzdendir gökyüzüne baktığımda hep onu görüşüm.. |
Cevap: LâL Gibi Sessiz
https://i.resimyukle.xyz/K93NG4.jpg Mevzu derin be sevgilim. Daha seveceğiz, ağlayacağız, özleyeceğiz... Yol uzun, zaman kısa... |
Cevap: LâL Gibi Sessiz
Ey AŞK durağım! Ey adından başka hiç bir söze dilimin dönmediği iki hecem! Dudağıma öyle bi mühürlensin ki Dua'n; Ve bu Dua'ya “AMİN” demekten başka kelâmlara dönmesin diller!… Ve lâl olsun dilim; Senden başka isimleri anarsam eğer!... :heart: |
Cevap: LâL Gibi Sessiz
https://i.resimyukle.xyz/Ub4C4R.jpg Yâr ile olmak istiyorsan şayet, ''Sadık olacaksın yoldaşım. Dilini yüreğinden, gözlerini sevdiğinden, gönlünü kalbinden ayırmayacaksın...'' |
Cevap: LâL Gibi Sessiz
https://i.resimyukle.xyz/y9eQIN.jpg Tevâfuk diye bir şey var. Allah onu senin karşına çıkardıysa, Bunun bir sebebi vardır... |
Cevap: LâL Gibi Sessiz
Bırakmıyorum ki; gönülde düşünce olasın, istemiyorum ki; gözlerde değersiz kalasın. Seni canımda saklıyorum; gözümde gönlümde değil. Tâ ki son nefesime kadar bana yar olasın... :gul: |
Cevap: LâL Gibi Sessiz
Bazı şeyler hiç geçmiyor. Bazı acılar, Bazı yaralar, Bazı yaşanmışlıklar. İçinde kalıyor, bir yerlerde duruyor yer, zaman, mekan ayırt etmeden hep seninle ve canını yakıyor. Ne halden anlama, ne biraz olsun kibarlık var, biniyor da biniyor tepene adabı muaşeretten nasibini almamış acılar. Geçmesi gereken o kadar çok şey var ki! Mesela zaman, mesela geçmiş ama dönüp bakıyorsun ne zaman geçmiş ne de “geçmiş.” Oysa nefes almaya ihtiyacın var; Atmosfere de taşınsan kar etmiyor, geçmesi gereken “geçmiş” bir türlü geçmiyor ve düğümleniyor boğazına nefes aldırmıyor. Mutluluk diye bir şey yok bence! Mutlu olduğuna inanmak var. Bir de ümit etmek var. Ve iyi ki var. Yoksa hiç iç açıcı değil “elimizde kalan dallar” ve onca iyi niyetimize rağmen avucumuzda ki kocaman-kocaman “sıfırlar!” Hani sıfır etkisiz elemandı? Madem öyle; hayatımıza nasıl bu denli etki edip, hayal kırıklığı yaşatıyor gözümüzde “sıfırlananlar.” -Neyse… Üzülebiliriz, kırılabiliriz ama hiçbir zaman yenilgiyi kabul edip; sendelememizi bekleyenleri güldürmeyeceğiz.. |
Cevap: LâL Gibi Sessiz
Elbet geçecek bu günler Yine dost kahveleri içilecek Sevgililer sahilde yürüyecek Yaşlılar sokakta, Çocuklar parkta korkusuz oynayacak… Özlemler büyük, gönüller yorgun… Elbet bu da bitecek… Uzak kalıp gidemediğimiz sarılamadığımız kim varsa “Elbet Bir Gün Buluşacağız” :gul: |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 22:37. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.