![]() |
Cevap: LâL Gibi Sessiz
Seni sevmekten ne zaman vazgeçtim biliyor musun? Kötü günümde yanımda olmadığın zaman vazgeçtim. Canın sıkıldığında benimle paylaşmadığını, kırılacak veya tedirgin olacak olsam bile düşüncelerini açıkça söylemediğini anladığım zaman vazgeçtim. Bana yalan söylediğini anladığım zaman vazgeçtim. Gözlerime baktığında kalbinle bakmadığını, ve bana hala söylemediğin şeyler oldugunu hissettiğimde vazgeçtim. Her sabah benimle uyanmak istemediğini anladığımda, Ağrılarımı dindirecek sıcak sevgiyi bana vermediğinde vazgeçtim. Sadece kendi mutluluğunu ve geleceğini düşünerek beni hiçe saydığın için vazgeçtim. Tablolarımda artık kendimi mutlu çizemediğim ve tek neden sen olduğun için vazgeçtim. Bencil olduğun için vazgeçtim!! Bunlardan sadece bir tanesi senden vazgeçmem için yeterli değildi, Çünkü sevgim çok büyüktü. Ama hepsini düşündüğümde senin benden çoktan vazgeçtiğini anladım... BU YÜZDEN BEN DE SENDEN VAZGEÇTİM… :gul: |
Cevap: LâL Gibi Sessiz
https://i.resimyukle.xyz/8UVz8U.jpg Unutma, bu hayat senin. Sen izin verdiğin sürece insanlar senin hayatında olur, sen izin verdiğin sürece seni incitip üzerler. Bu tarz insanları kaybetmekten korkma; Korkma çünkü sen onların hayatındasın. Onların istediği gibi yaşayıp onlar istediğin sürece yanlarındasın. Geç olmadan hayatına dön. :gul: |
Cevap: LâL Gibi Sessiz
https://i.resimyukle.xyz/b00exK.jpg Sonra annesi kızın saçını örmekten vazgeçti “Düz olsun” dedi “Dümdüz” “Sonra kaderin benzer.” Öyleyse dedi küçük kız “Ortadan ayır” “Tamam” dedi anne, “Bir yanı hüzün olsun bir yanı tebessüm” |
Cevap: LâL Gibi Sessiz
https://i.resimyukle.xyz/beTcLL.jpg Bana şah damarımdan daha yakın olana duamdır. Beni sana helal-i hoş eylesin... ♡♡♡ |
Cevap: LâL Gibi Sessiz
Ben senin için hayallerimden vazgeçmedim, Ben hayatımdaki bütün fazlalıkları çıkarttım. Geriye SEN kaldın... "SÖZ" :heart: :gul: :heart: |
Cevap: LâL Gibi Sessiz
|
Cevap: LâL Gibi Sessiz
|
Cevap: LâL Gibi Sessiz
Ah be Canımın ici; Biraz mümkün olsaydın da Şöyle ömrüme katsaydım seni Can bakışından öpüp de Yüreğime yazsaydım seni Derler ya… Ya sen bana geç geldin, Ya ben sana geç kaldım... https://i.resimyukle.xyz/K91KUx.png |
Cevap: LâL Gibi Sessiz
https://i.resimyukle.xyz/e0zyAb.jpg Bu dünyada sana kötülük yapmak isteyen insanlar çıkacak karşına, ama unutma ki iyilik yapmak isteyenler de çıkacak. Kimi insanın yüreği karanlık, kimininki aydınlıktır. Geceyle gündüz gibi! Dünyanın kötülüklerle dolu olduğunu düşünüp küsme, herkesin iyi olduğunu düşünüp hayal kırıklığına uğrama! Kendini koru kızım, insanlara karşı kendini koru. |
Cevap: Bir Eylül Masalı
https://i.resimyukle.xyz/8IBT0y.jpg Ne güzel demiş Mevlâna.. ''Yarım nefeslik bu hayatında, sevgiden başka hiçbir şeyi planlama!'' |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 19:17. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.