![]() |
Cevap: LâL Gibi Sessiz
https://i.resimyukle.xyz/9a9O13.jpg Seni hiç terk etmeyeceğimi söylesem, beni sevebilir misin? :gul: |
Cevap: LâL Gibi Sessiz
İnsan en çok kimi severse ona kırılır... En çok sevdiğine yarım kalırsın her zaman. En çok onun eksikliği kırar kolunu kanadını. Kimi çok seversen en büyük tavizleri ona verirsin… En çok ona küser, en çok onu affedersin... Haklı bile olsan özür dilersin saçma sapan bir tartışmada. En büyük kavgaları kendi içinde verir, en çok ona susarsın... Kaybetmek istemezsin çünkü... Dilinin ucuna gelir onca şey, ama bir bir hepsini yutarsın. Sırf onun için! Sırf o kırılmasın, aman o üzülmesin, aman incinmesin diye diye kendini harcar bitirirsin... Sonra bir bakmışsın gitmiş... Hem de tek kelime etmeden, bittiğini bile söylemeden gitmiş... Şimdi sen söyle, hiç acımaz mı insanın içi? Kahrolmaz mı? Üzülmez mi verdiği onca tavize, ziyan olan onca emeğe? Üzülür ya, elbette üzülür... Ama sen yine de içini ferah tut. Senin bile unuttuğun tüm hesapları hatırlayan biri hep var. Bir gün elbet bütün hesaplar görülür... |
Cevap: LâL Gibi Sessiz
Öyle bir yerdeyim ki; Ne gitmesi mümkün, Ne kalması mümkün olan, Öylece bir yerdeyim işte... ... Vazgeçmekle direnmek arasında, Akla karanın tam ortasındayım... Kaybetmenin arifesinde, Yeni bir hayatın eşiğindeyim... Kalsam canım yanacak, Gitsem Hayatım... :gul: |
Cevap: LâL Gibi Sessiz
Kaç sabahtır geceye uyanıyorum Ne oldu güneşe aynalarda yokum Dumanı tüten çay bardaklarına dokunuyorum Elimi ısıtmıyor Ağlayınca fark ettim artık gözyaşlarım yanaklarıma değmiyor Keşke bir kez daha öpebilseydim seni Sımsıkı sarılıp saçlarını koklayıp öyle gitseydim Ölmüşüm ben bebeğim ölmüş Herkesin korktuğu gün bana bugünmüş Ceyhun Yılmaz :gul: |
Cevap: LâL Gibi Sessiz
Daha iyisini istemiyorum. Seninle mutlu olmak yetiyor bana. :heart: |
Cevap: LâL Gibi Sessiz
https://i.hizliresim.com/gVzX4d.jpg Hayatta duygularını ve sevdiğini söylemeyi erteleme… Çünkü; hayat planladığın gibi gitmeyebilir, Yarın hiç olmayabilir… |
Cevap: LâL Gibi Sessiz
https://i.hizliresim.com/JCYGaG.jpg Şimdilerde yüreğimin kuytusuna çekilip, Dünyanın telaşlarını unutmak ve zihinlerde unutulmak istiyorum. |
Cevap: LâL Gibi Sessiz
|
Cevap: LâL Gibi Sessiz
''Yalandan kim ölmüş ki ?'' diyorlar…
Doğrudur… Yalandan beden ölmez…. Ama: Gönül ölür.. Dostluk ölür.. Güven ölür.. İnsanlık ölür… |
Cevap: LâL Gibi Sessiz
|
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 01:52. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.