ForumDenizi.Com

ForumDenizi.Com (https://www.forumdenizi.com/)
-   Üye Günlüğü (https://www.forumdenizi.com/uye-gunlugu/)
-   -   Bir Eylül Masalı (https://www.forumdenizi.com/uye-gunlugu/26310-bir-eylul-masali.html)

Eylül 08 May 2020 15:43

Cevap: LâL Gibi Sessiz
 
https://i.hizliresim.com/sCP87q.jpg

İnsan birisiyle yaşlanmalı, birisi yüzünden değil.


Eylül 08 May 2020 19:43

Cevap: LâL Gibi Sessiz
 
https://i.hizliresim.com/s4mUF0.jpg

Sevebilseydin ayrılık da güzeldi.

Özleşirdik...

Eylül 09 May 2020 15:27

Cevap: LâL Gibi Sessiz
 
https://i.hizliresim.com/xZsg0M.gif


Sen benim;
Bugünüme şükür ve yarınıma dua edişim, azla yetinişim, çoğa göz dikmeyişimsin.
Ve kapanmayan avuç içimsin..

Eylül 09 May 2020 17:00

Cevap: LâL Gibi Sessiz
 
Ey aşk durağım!
Ey adından başka hiç bir söze, dilimin dönmediği tek hecem!
Dudağıma öyle bir mühürlensin ki duan,
bu duaya âmin demekten başka kelamlara dönmesin diller!
Ve lal olsun dilim!
Senden başka isimleri anarsam ki eğer...

Eylül 09 May 2020 17:02

Cevap: LâL Gibi Sessiz
 
Görmesini Bilene Uçsuz Bucaksız ''D E N İ Z İ M ''


Göremeyene '' K ö R M Ü Ş '' der Geçerim..!



Hani Derler ya Hak Edene '' N E F E S '' Olurum Diye.?



Onlar Palavra...!



Ben '' N E F E S İN '' taaaa Kendisiyim....!!


Eylül 09 May 2020 17:07

Cevap: LâL Gibi Sessiz
 
Kadın bir çocuktur aslında..
Çocuk gibi davranmayı sever.
Erkeğin kendisine bir çocuğa gösterdiği şefkati göstermesini de ister.
Bir çocuğu okşar gibi incitmekten korkarak okşamalıdır erkek kadını.
Ama her kadın çocukça da olsa dinlenilmesini, dikkate alınmasını ister.
Yani bir kadının çocukluk yapmasına izin vereceksiniz ama asla onu bir çocuk olarak görmeyeceksiniz..
Bir kadın güçlüdür aslında.
Hatta erkeklerden çok daha güçlüdür.
Ama bu gücünü her zaman ortaya koymasını sevmez.
İster ki erkeğin gücü kendisine huzur versin.
Kendi kendine yapabileceği şeyleri bile erkeğin yapmasını bekler.
Böylece hem daha kadın olduğunu hissedecektir, hem de erkeğin ne kadar güçlü olduğunu görecektir.
Ancak kadın gücünü göstermek istediğinde onu engelleyemezsiniz.
Yapmak istediği bir şey varsa mutlaka yapar..
Bir kadın sevgilidir aslında.
İçinde her zaman sevgiyi taşır.
Sevdiklerinden kolay kolay ayrılmaz.
Sevdiklerini kolay kolay kıramaz.
Zor sever ama tam sever.
Bir kadının tam anlamıyla sevebilmesi için yüreğinin kabul ettiğini
beyninin de kabul etmesi gerekir.
Ve sevmese de onu asla sevmeye zorlayamazsınız.
Belki kolayca yüreğine girebilirsiniz.
Ancak beyninde yer etmemişseniz her an terk edilebilirsiniz..
Sevmediği halde terketmeyen kadınlar da vardır elbette.
Bunun nedeni ise engelleyemedikleri “acımak” duygusudur..

http://s28.postimg.cc/nwbxhde25/ujrozsa332.png

Bir kadın yalnızdır aslında.
Hiç bir zaman kadını bütünüyle elde edemezsiniz.
Kendine ait bir dünyası vardır ve orada hep yalnızdır.
Hiç bir anahtar o dünyanın kapısını açamaz.
Yalnızlık onun sığınağıdır.
O sığınağa ne zaman gireceğine, ne kadar kalacağına hep kendisi karar verir.
Sığınaktayken oradan çıkmaya zorlarsanız, onu sonsuza dek kaybedebilirsiniz..
Bir kadın bilgindir aslında.
Neler yapabileceğini erkek aklı hayal bile edemez.
Yaratıcılığının sınırı yoktur.
Ama bunu ortaya çıkarmak için, hayatının erkeğini bekler.
Hoyratça harcamaz yaratıcılığını, sadece erkeğine saklar.
Bir kadının gerçek erkeği olmayı başarabilmişseniz
çok şanslısınız demektir.
Çünkü yaşamınız asla sıradan olmayacaktır..
Bir kadın hayattır aslında.
Çünkü; hayatın içinde olan herşey, ancak içinde kadınlar olduğunda anlam kazanır.
Yemek yemek, su içmek bile..
Bir kadının elinden içtiğiniz suyla, kendi kendinize bardağı doldurup içtiğiniz su arasındaki lezzet farkını anlayabiliyor musunuz.?
Anlıyorsanız ne mutlu size.
Anlamıyorsanız, ne yazık ki yaşamıyorsunuz..

Can DÜNDAR

Eylül 09 May 2020 19:37

Cevap: LâL Gibi Sessiz
 


Kimbilir kimin kursağında kalmış eksik bir heceyim hâlâ.
Elli yıldır, Ali'sini kaybetmiş Zeynep gibiyim dünyada...

:gul:

Eylül 09 May 2020 19:46

Cevap: LâL Gibi Sessiz
 
https://i.hizliresim.com/b6INPU.jpg

Kaybetmek istemediğin kadını sakın yokluğuna alışacak kadar yalnız bırakma.
Seviyorsan eğer; basit tartışmalardan sonra onu aramamakla cezalandırmaya çalışma, gurur yapma…
Bir kadın, bir erkeğin sesini duymamaya alışırsa daha sonradan duymaya tahammül bile edemez.
Çünkü kadını bağlayan şey ne kadar sevildiği değil, ne kadar sevdiğidir.
Sen ne kadar seversen sev, onun sevgisi bittiğinde her şey bitmiş demektir...!


Eylül 09 May 2020 20:06

Cevap: LâL Gibi Sessiz
 
Ne dünümde kalacak bir anısın ne yarınımın mutlu yanısın.
Ya geliyor, ya gidiyorsun.
Kalmak yok senin lügatinde.
Zordu zaten bu aşkı taşımak.
Bitirmek istesek, nereden başlayacağımızı bilemezdik, yeniden başlasak, nasıl bitireceğimizi…
Kendi ateşime dayanamazken, hasretinle yanmak ne yaman bir kadermiş
Daha da acısı senin boşluklarını doldurmak için kullanılmış olmam.
Hikâyene kostüm olabildim ancak, hayat beni sana yazmadı.

:gul:

Eylül 10 May 2020 01:36

Cevap: LâL Gibi Sessiz
 
Tutupta bu şehri ikiye bölesim var.
O'nun bana gelemediği, benim de ona gidemediğim yerden!


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 01:53.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.