![]() |
Cevap: LâL Gibi Sessiz
Bir sen doluyorsun icime birde hüzün. Ahı ögretir özüme yüzün. Bir suya, birde sana susuyorum. Prangalar yemiş dilim, artık aşka, susuyorum….. Ey alfabemin en güzel harfi yâr… Gönlüm seni gözümden, gözüm seni gönlümden istiyor… Mevlana |
Cevap: LâL Gibi Sessiz
https://i.resimyukle.xyz/BI50P7.gif Tribi biterse: Sevgisi biter kadının, ilgisi biter, kıskanması biter, güveni biter ... Onun gözündeki değerin biter, senin için ettiği duası biter, özlemi, sahiplenmesi biter. Kadının tribi biterse, kalbine güneş soksan “ısıtamazsın” ... uçup gider ... |
Cevap: LâL Gibi Sessiz
https://i.resimyukle.xyz/cOHB50.jpg Kalpleri birlikte çarpan, yıllarca birlikte ağlayıp gülen iki sevgiliden biri can verse, hayatta kalandır gerçekte ölen. |
Cevap: LâL Gibi Sessiz
https://i.hizliresim.com/2ggeXh.jpg Her esintide yelken açarsan batarsın çiçeğim. Gideceğin yolu da, götürecek rüzgarı da iyi hesaplamalı… |
Cevap: LâL Gibi Sessiz
https://images.fineartamerica.com/im...yl-cencich.jpg Sana emânet Allah'ım. Duâ’m da, Amin'im de, Nasib'im de. Sen nasıl istersen öyle eyle. |
Cevap: LâL Gibi Sessiz
https://i.hizliresim.com/u2eGU8.jpg Öyle bir yerdeyim ki; Ne gitmesi mümkün, ne kalması mümkün olan… Öylece bir yerdeyim işte… Vazgeçmekle direnmek arasında, akla karanın tam ortasındayım… Kaybetmenin arifesinde, yeni bir hayatın eşiğindeyim… Kalsam canım yanacak, gitsem hayatım… |
Cevap: LâL Gibi Sessiz
https://i.resimyukle.xyz/SMSSBB.png Büyük konuşmayacaksın bu hayatta. Mesela "ben asla" diye başlayan cümleler kurmayacaksın. Başkasının başına gelen her şey, benim de başıma gelebilir diyeceksin. Ve hiç kimse yaşadıkları için kınamayacaksın. İddian imtihanın, güldüklerin gözyaşın olur sonra. Ve bu dünyada, sadece bir kul olduğunu unutmayacaksın. Lokman büyük olsa da, sözün büyük olmasın. Unutma ki, kimin acısına gülersen, sen de bir gün aynısını yaşayacaksın. |
Cevap: LâL Gibi Sessiz
https://i.resimyukle.xyz/e6MeQ9.jpg İyi ki varsın, diyebildiklerimiz.. Bize Rabbi’mizin verdiği en güzel hediyedir.. |
Cevap: LâL Gibi Sessiz
|
Cevap: LâL Gibi Sessiz
https://i.hizliresim.com/vodsmN.jpg Gece ile gündüz arasında, postacısıyız kendi ömrümüzün. İçimizde yazdığımız mektupları taşırız. Adresi belli olmayan umutlara. Hepimiz masa üstünde, boynu bükük kalmış birer kağıt kalemiz aslında. En çok da sustuklarımızla… |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 21:12. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.