Banlandiysa bir sebebi vardir illa ki, kendisi de biliyor ki bir sey demiyor o konu hakkinda.
Hem benim forumda banli diye insan olarak birbirimizi kiracak kisiler degiliz, o ayri bu ayri.
Bunlari bile bilemeyen, anlamayan birisinden hayat dersi almak? .d
@mak res sen boyle iyisin, oldugun gibi devam et Funda.
Yorumun icin tekrardan tesekkurler.

Bu arada cidden konu amacini aştı sayende Coolumsu.