Adaben,usulen ve de erkanen güzel bir cevap verilmiş zannımca...
@Painfully
Adamina gore muamele diye bir sey vardir, bilir misin?
Ben yeterince sevildigimi dusunuyorum, sen sevmesen de olur.
Bu saydiklarinin tam kendin olupta kabullenmeyen ve karsindakine soylemen cok abes bir durum ama simdi sen bunu da kabullenmezsin.
Senin de her sey gonlunce olsun, tesekkurler.
@Regex
@Hesnâ
@Melodram
@Mango
@Qasem
@Roman
@mak res
Yorumlariniz icin tesekkur ediyor, kocaman sevgilerimi yolluyorum sizlere.
Eksik olmayin.
Banlandiysa bir sebebi vardir illa ki, kendisi de biliyor ki bir sey demiyor o konu hakkinda.
Hem benim forumda banli diye insan olarak birbirimizi kiracak kisiler degiliz, o ayri bu ayri.
Bunlari bile bilemeyen, anlamayan birisinden hayat dersi almak? .d
@mak res sen boyle iyisin, oldugun gibi devam et Funda.
Yorumun icin tekrardan tesekkurler.
Bu arada cidden konu amacini aştı sayende Coolumsu.