![]() |
Cevap: İlkiz
Rica ediyorum mübarek Rabbim daimi etsin inşallah içindeki güzelliklerini ve etrafındaki güzel insanları,, :)
|
Cevap: İlkiz
@ilkiz can o dostlugumuz bir ara kopmustu ama yeniden
Gordum cok mutlu oldum evet herkesi severim saygi duyarim kin beslemem ama iLkizimin yeri bende cok ayri ona herseyimi anlatmaktan hic cekinmem cunku bazi insanlar gibi mefaatci degil Ben iyki tanidim dedim hep hatta bir yerde sebebsiz atildim icin uzulmemistim seninle nasil konusacam diye uzuldum ama iste Ilahi Adalet burada karsima cikarti iyki Varsin iyki gelmissin Seni ozlemisim .. Allah iyi insanlarla karsilatirirmis sende oylesin. Hep mutlu ol guzel yureklim |
Cevap: İlkiz
. @Hesnâ canım arkadaşım evet elimizde olmayan nedenlerle birbirimizle bir daha iletişimde olamadık biliyorsun ki hep gönlümde idin... Nihayetinde yine karşılaştık seninle samimi ve güzel sohbetlerimizi unutmadım senin de unutmadığını biliyorum... Gönülden sevilenlerdensin allah seninde gönlüne göre versin bahtın açık olsun hep mutlu ol canısı..:srldmm: |
Cevap: İlkiz
Alıntı:
Canimsin biliyorum seni o yuzden cok seviyorum Allah hep mutlu iyi insanlarla karsilatirirsin seni .. Opuyorum guzel yureginden |
Cevap: İlkiz
cana yakın bir o kadar da uzak gibi ama sevdiklerini koruma iç güdüsü yüksek gibide öyle hissediyorum
mantıklı biri gözümde yardımsever biri olduğu net zamanla buraya ugrayacam biliyorum herşey gönlünce olsun sevgili @İlkiz |
Cevap: İlkiz
İlkiz'i herkesin tanımasını şiddetle tavsiye ederim kendisi içi dışı bir güzel bir hanımefendi gerçekten böyle ortamlara emegiyle çalışmalarıyla değer veren ve bu işi gönüllü olarak yapan birisi ben ilkizi tanıdığıma çok mutluyum sizde tanıyın mutlu olun emin olun pişman olmayacaksınız. |
Cevap: İlkiz
Cok fazla guvenim var ona karsi o benim canim herseyim
Ego Nedir bilmez icten samimi herzaman Hal hayir soramn burada olmasamda bana yazan Tek sirdasim Oyle herkese icimi herseyimi dokemem ama iLkizim benim icin farkli onunla rahatlikla kinusurum onu cok seviyorum kalbini yuregini Allah ailesinden razi olsun ki hanimefendi kiz yetistirmis . Bacim yok ama o benim kizkardesim gibi hep mutlu ol Canom seviliyoRsun .. |
Cevap: İlkiz
Alıntı:
duygusal yönü var çokça sitemini dile getiriyor kırıldığını da ki bu yönü benziyor bana pamuk şekeri gibi kalbini kimse üzmesin buna izin verme olurmu |
Cevap: İlkiz
Bismillah yaziyorum onurcanda çıkıyor. En iyisi sonra yazayım.
|
Cevap: İlkiz
Tanistigim.birisi. sevdim sevimli ve sicak kanli.
Kiskandigim nokta arkasini dondugunde deniz kum (: Konusunu denk geldikce okuuorum mutlaka arada caliyorum bazi seyleri (: Ileriye dogru yine ugrarim bakarsin. |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 18:16. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.