![]() |
Cevap: İlkiz
Geçen sene bu zamanlarda tanışmışım seninle zaman ne kadar çabuk geçmiş oysa bu bir senede nelerimizi anlatmışız birbirimize vakit ne kadar geçmiş anlamadım. Benim için çok değerlisin duru anlatamam sana verdiğim değeri anlatılmaz çünkü hep iyi olmanı hep gülmeni istiyorum senin hiçbirşeyin seni üzmesine izin verme hep yanındayım cancazııım @İlkiz :o |
Cevap: İlkiz
Ben @İlkiz'i şahsi olarak tanımam. Özel yaşamına ilişkin hiç sohbetimiz olmadı. Merak da etmem açıkçası insanların özel yaşamlarını, kimliklerini. Kendisini 2016'dan beri "forum ortamlarından" tanırım. Kişisel olarak yalnızca mesleğini biliyorum. Benim için önemli olan forumda yansıttığıdır. Bugüne dek üslubunu ve çizgisini bozan bir davranışını görmedim. Bununla birlikte O'nun hakkında dikkatimi çeken en önemli özellik bulunduğu ve takıldığı platformdan eften püften sebepler üretip çok ciddi bir sıkıntı olmadığı sürece gitmemesi, yani kendini tabir-i caizse naza çekip dediği olsuncu tayfadan değil.
Herhangi bir karşılık beklemeden vakti oldukça görsel çalışmalar da yaparak katkı sağlamaya çalışıyor. Bu yönden FD'nin müdavimlerinden ve yeri bâki olan onursal üyelerinden biridir @İlkiz. Yaşamında her şeyin gönlünce olmasını, her zaman mutlu olmanı dilerim. |
Cevap: İlkiz
Seni tanıdığım ilk yıllardan bu yana tavrın, kişiliğin hiç değişmedi ve ben hiç yanılmadım.İyi ki seni tanımışım iyi ki burada olmuşum ..
Daha nice yıllara inşallah @Regex...hep burada olacağım ... |
Cevap: İlkiz
Uzun uzun yorum yapamicam malum, ama diyebilecgim kendisi tam kaliteli hanimefendir..
|
Cevap: İlkiz
Foruma ilk geldiğimde @İlkiz forumda olan 3-5 kişiden biriydi. Durgun bir dönemdi biraz geldiğimde. İlkiz ilk zamanlar bana karşı sıcaktı. Sonra ne oldu bilmiyorum bir anda mesafeli davranmaya başladı. Ama bunun sebebini de biliyorum. İsmini vermek istemediğim bir kişinin, ön yargısından kaynaklandığını biliyorum. Çünkü o kişiyle yakındı. Birbirini tanıyan bu forum ortamlarında beni kimse tanıyıp bilmez. Ama sanki beni tanıyormuş gibi o kişinin sürekli aleyhimde ön yargılar oluşturmaya çalıştığını o dönem bariz gördüm. Sesimi çıkarmadım, çünkü kaale alacağım biri değildi.
O kişinin gidişiyle İlkiz gerçekleri fark etti sanırım sonra o soğukluk ortadan kalktı. Yine ilk geldiğim de ki gibi samimi, ilgili. O gidenle birlikte gidebilirdi, forumu yalnız bırakabilirdi. Ama İlkiz ben buraya ilk geldiğim günden itibaren hep forumdaydı. Foruma değer verdiğini hep hissettirdi. Neredeyse bir senedir buradayım, o kadar çok gelen, giden oldu ki. İlkiz hiç gitmedi. Avatarını değiştirip gidip gelenler oldu. İlkiz her gidenin yokluğunu fark edip, ilgilendiğini belli etti. İnsanlarla ilgilenmek kötü algılanıyor, ön yargılı davranılıyor. İnsanlar kendi mutsuzluğuna başkalarını da çekmek istiyor. Son günlerde fark ettiğim bu. Seni mutsuzluklarına çekmek yerine, senin mutluluğuna ortak olabilirler aslında. İşte bu noktada sana biraz serzenişim var. O da şu sebepten, insanlar kendi mutsuzluklarına çekmeye çalıştıklarında o mutsuzluğa ortak olma. Gül, geç, mutluluğuna devam et. Düşünme, üzülme, kendini üzmeye değer mi? 3 günlük dünya, 2020 yılı öyle zor geçti ki, 2021 nasıl geçecek bilmiyoruz. Bizler birbirimize kenetlenmeyi öğrenmeliydik bu süreçte. Ve birbirimizin kusurlarını gören değil, örten olmalıyız her zaman. Kimle ne yaşadın, yada kimin seninle ne sorunu var, gerçekliği nedir ne değildir bilmiyorum. İlgilenmiyorum da. Çünkü hiçbirimiz şu dünyada dört dörtlük insanlar değiliz, olamayız. Belki bende çok farklı biriyimdir, kim biliyor beni. Burada bulunan herkesi kim reel hayatında gördü, tanıdı biliyor. İnsanlar kendine bakmalı bu yüzden. Sen düşünme artık bunları. Ve kimse de kimsenin olmak istediği bir insan olmak zorunda değil. Bu yüzden kendini bildiğin gibi yoluna devam et hep, benden sana bir arkadaş tavsiyesi. İnsanların doğasında var bu, kendi mutsuzluklarının içine mutlu olanları çekmeye çalışırlar. Hassas olduğunu biliyorum ama senin üzülmen karşındakinin pişmanlık duymasını sağlamıyor. Ben tanıdığım @İlkiz'i forumda aynı enerjisiyle görmek istiyorum. Hayata küsmüş gibi foruma küsmek olmaz. Forum seni, sende forumu çok seviyorsun. Ve ayrıca burası evimiz gibi, aile gibiyiz burada. Neşeli ol, kendini bil ve önüne bak hep. Anlaştık mı? ;gulck; |
Cevap: İlkiz
İnsanları memnun etmek zor şey doğrusu...
Ne bileyim belki de en iyisi insanın kendini memnun etmeye bakmasıdır. Nasılsa her fırsatta bir kulp takan çıkacaktır, hiç olmazsa kendi gönlümüz olsun ama değil mi? Veee ilkizcim ikimiz bir fidanın güller açan dalıyız... Bu forumda kimse yoktu biz vardık! Şu forumun dili olsa da konuşsa değil mi? şuraya senin için minnoş bir gif bırakıyorum. |
Cevap: İlkiz
Bu kızla uğraşıp yıldırmaya çalıştığınız sürece ben gelip bizatihi yazacağım buraya.
Onun dışında bir önceki yorumuma ve yukarıda @Zeze'nin yazdıklarına katılıyorum. Keyfin, sağlığın ve mutluluğun daim olsun @İlkiz. |
Cevap: İlkiz
Foruma ilk girdiğimden beri, beni sempatik ve sorgusuz sualsiz sıcak Bi kalple karşılayıp, benim için hediyeler yapan insan.. :) Yargılardan uzak güzel kalbin hep var olsun durucum ;jap2;
|
Cevap: İlkiz
Bu aralar yine sessizliğe bürünüp, günlüğünde kabuğuna çekilmiş gibi hissettim. ;utan;
@İlkiz'in forumda herkesten çok emeği ve desteği var. Forumu yalnız bırakmaması, buraya verdiği değer takdire şayan. Bir kere hiçbir şey yapmasa, burada zaman harcıyor. Foruma geldiğimde de hep İlkiz vardı, forum sessizleştiğinde de o vardı, sabahları herkes uyurken de o var. Ama bu aralar, baharın gelişinden mi yoksa, biraz kafa dinlemek istediğinden mi bilmiyorum, kendi halinde. Kendi halinde olduğunda merak ettiğimi bil ;kırmızıgül; Senin yerin ayrı ve değerli hep unutma olur mu? :rnkkalp: |
Cevap: İlkiz
İlkiz hanımın karakterini hiç bir TDK karşılayamaz.
Ne kadar uzun yazsamda tam anlamıyla anlatamam. Yüreğimde yeri çok başka. Menfaatsiz ve gösterişsiz yapar her yaptığını, yazdığını. Çok seviyorum ;canımsın; |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 19:39. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.