ForumDenizi.Com
  • Sayfa 3 Toplam 5 Sayfadan
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

ForumDenizi.Com (https://www.forumdenizi.com/)
-   Üye Sözlüğü (https://www.forumdenizi.com/uye-sozlugu/)
-   -   İlkiz (https://www.forumdenizi.com/uye-sozlugu/19310-ilkiz.html)

Neoma 22 October 2019 12:21

Cevap: İlkiz
 
@İlkiz normalde kelimelerin anlatması zor. Onun dünyasında yer almak , tanımak , bilmek lazım .
Saatlerce bıkmadan sohbet ettiğim nadir kişilerden. Forumun bana kattığı güzelliklerden.
İyisiyle kötüsüyle her anımda yanımda olan ve olacağına da inandığım insansin sen canimin ici
Tanıyanlar , bilenler bana hak verecektir. Tanımayanlarda tanımalı . (:
Dobra oluşu ve idealleri yüzünden bazılarınızın gıcığına gidebilir , gerçi umrunda değil , belirteyim ;)

Seni Cok Seviyorum yüregi güzelim iyki Varsin :srldmm:

Arthur 07 February 2020 19:00

Cevap: İlkiz
 
Kankam senin hakkında ne kadar şey söylesem azdır herhalde diye düşünüyorum ama sen benim fikirlerimi zaten biliyorsun seni tanıdığıma mutluyum ve hep mutlu olacağım iyi ki varsın dostum.

Chen 08 February 2020 15:43

Cevap: İlkiz
 
Merhaba ilkiz,

Benim için ben istemeden bir şey yapan ender biri
çok düşünceli bir davranişti

inşallah senin de hayatında SEN gibi bir şey istemeden yapanlar olsun :*

Neoma 26 February 2020 12:16

Cevap: İlkiz
 
Herseyim sırdasım tek dostum onu görmesem mesajlasmasam duramam hıc degısmeyen tek insan iyki varsın iyki cok sevıom seni ellerini sevdiğim :srldmm:

İlkiz 26 February 2020 12:57

Cevap: İlkiz
 
Seviliyorsun meleğim her daim her şey seninde gönlünce olsun karşılıklı bu :srldmm:

Neoma 15 March 2020 18:37

Cevap: İlkiz
 
Samimiyetine inandığım gğvendiğim tek insansın sen hayatımda hep ol hix gitme birtanem seni cok sevıom hep mutlu ol @İlkiz m can dostum ;butterfly;

Papatya 12 May 2020 16:46

Cevap: İlkiz
 
@İlkiz kendi halinde,cana yakın ve oldukça hamarat birisi. Yaptığı tatlıları görünce acaba hiç kilo almıyor mu soruları da aklıma gelmiyor değil hani :p

Nerede ne yapacağını bilen, kişilikli hanımefendi kavramının yakıştığı bayanlardan bir tanesi. Ayrıca beni düşünüp avatar yapmasına da çok mutlu oldum, çok da ince düşünceli ;kalp;

Çay zevkimizi zaten hiç yazmayım, bir gün karşılıklı oturup çay içip muhabbet etmek istediğim değerli insanlardan bir tanesi, iyi ki burada. Her şey gönlünce olur inşallah;ppt;

İlkiz 12 May 2020 21:40

Cevap: İlkiz
 
@Papatya canım benim çok kısa zaman oldu seni tanıyalı ama ben seni çok sevdim...hele çaykolikliğimiz varmı yokmu aynıyız:srl:...

Tatlılara gelince yanlış meslekte olmuşum gidip pastacı olmalı imişim ama iyi bir gurme olduğumu düşünüyorum ..yaparım ama yemem çünkü tatlılarla hiç aram yoktur acı seven biriyim merak ediyorsun 49 kiloyum :)

İyi ki seni tanımışım karşılıklı şöyle çaylarımızı sanal da olsa yudumlayalım bu arada papatya en sevdiğim çiçektir.Avatarını beğendiğine sevindim....;jp41;

Jön TüRk 12 May 2020 21:56

Cevap: İlkiz
 
@İlkiz duruşu ve pozitif yapısıyla hep burada görmek istediğim biridir.Kesinlikle içinde kötülük barındırmayan,burada herkes tarafından sevildiğini düşündüğüm arkadaşımızdır.

Günlüğünden de sık sık takip ediyorum duygu yansımalarını.

Başta annen olmak üzere sana ve ailene sağlıklı ömürler diliyorum.

Farkedmez 13 May 2020 13:57

Cevap: İlkiz
 
Yıllardır forumlarda görürüm. Hiç olumsuz bir şey görmedim duymadım. Onun da burada olması çok güzel. Hoş sohbette biri. Seyrek konuşsak da :D


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 19:08.
  • Sayfa 3 Toplam 5 Sayfadan
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.