![]() |
Cevap: İlkiz
@İlkiz normalde kelimelerin anlatması zor. Onun dünyasında yer almak , tanımak , bilmek lazım .
Saatlerce bıkmadan sohbet ettiğim nadir kişilerden. Forumun bana kattığı güzelliklerden. İyisiyle kötüsüyle her anımda yanımda olan ve olacağına da inandığım insansin sen canimin ici Tanıyanlar , bilenler bana hak verecektir. Tanımayanlarda tanımalı . (: Dobra oluşu ve idealleri yüzünden bazılarınızın gıcığına gidebilir , gerçi umrunda değil , belirteyim ;) Seni Cok Seviyorum yüregi güzelim iyki Varsin :srldmm: |
Cevap: İlkiz
Kankam senin hakkında ne kadar şey söylesem azdır herhalde diye düşünüyorum ama sen benim fikirlerimi zaten biliyorsun seni tanıdığıma mutluyum ve hep mutlu olacağım iyi ki varsın dostum.
|
Cevap: İlkiz
Merhaba ilkiz,
Benim için ben istemeden bir şey yapan ender biri çok düşünceli bir davranişti inşallah senin de hayatında SEN gibi bir şey istemeden yapanlar olsun :* |
Cevap: İlkiz
Herseyim sırdasım tek dostum onu görmesem mesajlasmasam duramam hıc degısmeyen tek insan iyki varsın iyki cok sevıom seni ellerini sevdiğim :srldmm:
|
Cevap: İlkiz
Seviliyorsun meleğim her daim her şey seninde gönlünce olsun karşılıklı bu :srldmm: |
Cevap: İlkiz
Samimiyetine inandığım gğvendiğim tek insansın sen hayatımda hep ol hix gitme birtanem seni cok sevıom hep mutlu ol @İlkiz m can dostum ;butterfly;
|
Cevap: İlkiz
@İlkiz kendi halinde,cana yakın ve oldukça hamarat birisi. Yaptığı tatlıları görünce acaba hiç kilo almıyor mu soruları da aklıma gelmiyor değil hani :p
Nerede ne yapacağını bilen, kişilikli hanımefendi kavramının yakıştığı bayanlardan bir tanesi. Ayrıca beni düşünüp avatar yapmasına da çok mutlu oldum, çok da ince düşünceli ;kalp; Çay zevkimizi zaten hiç yazmayım, bir gün karşılıklı oturup çay içip muhabbet etmek istediğim değerli insanlardan bir tanesi, iyi ki burada. Her şey gönlünce olur inşallah;ppt; |
Cevap: İlkiz
@Papatya canım benim çok kısa zaman oldu seni tanıyalı ama ben seni çok sevdim...hele çaykolikliğimiz varmı yokmu aynıyız:srl:...
Tatlılara gelince yanlış meslekte olmuşum gidip pastacı olmalı imişim ama iyi bir gurme olduğumu düşünüyorum ..yaparım ama yemem çünkü tatlılarla hiç aram yoktur acı seven biriyim merak ediyorsun 49 kiloyum :) İyi ki seni tanımışım karşılıklı şöyle çaylarımızı sanal da olsa yudumlayalım bu arada papatya en sevdiğim çiçektir.Avatarını beğendiğine sevindim....;jp41; |
Cevap: İlkiz
@İlkiz duruşu ve pozitif yapısıyla hep burada görmek istediğim biridir.Kesinlikle içinde kötülük barındırmayan,burada herkes tarafından sevildiğini düşündüğüm arkadaşımızdır.
Günlüğünden de sık sık takip ediyorum duygu yansımalarını. Başta annen olmak üzere sana ve ailene sağlıklı ömürler diliyorum. |
Cevap: İlkiz
Yıllardır forumlarda görürüm. Hiç olumsuz bir şey görmedim duymadım. Onun da burada olması çok güzel. Hoş sohbette biri. Seyrek konuşsak da :D
|
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 19:08. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.