Dun aksam itibari ile bizim sehir mavi renk oldu harita da. Umarim rehavet olmadan devam ederiz oyle. Ona ragmen eskiye gore artis var diyorlar. Hangi birine inanalim.
Kalbi yorgun olanın dili keskin olurmuş.
Ya kalbi yorgunun yanında olmayacaksın ya da yanında olduğunun kalbini yormayacaksın To view links or images in signatures your post count must be 0 or greater. You currently have 0 posts.
Valla artmayan yer kalmadı ne yapacağız bu gidişle bu hastalık bitmeyecek
Bu hastalik zaten bitmeyecek, bununla yasamayi ogrenecegiz. Sorun olan sey asilama. Ulkenin tamami asilanirsa 1 yil icinde tamamen normallesme olabilir. Onun disinda bu virusun bitecegi falan yok.
Kalbi yorgun olanın dili keskin olurmuş.
Ya kalbi yorgunun yanında olmayacaksın ya da yanında olduğunun kalbini yormayacaksın To view links or images in signatures your post count must be 0 or greater. You currently have 0 posts.
Nerde daha aşılanmayan çok insan var belkide bundan sonra paralı isterseniz olun derler grip aşısı gibi
Ulkede kaos olsun istemiyorlarsa bu dedigini yapmazlar. Milyonlarca insani karsilarina almazlar. Belli ki asilama ile sorunu halledemediler. Cozum onlara gore suru bagisikligi. Yani "bunyesi zayif olan olur, kalan saglar bizimdir." mantigi tamamen. Isleyen surec bunu gosteriyor. Ve bu sirada alabildikleri asi kadar insan asilamak. Bu onumuzdeki 3 ay cok onemli. 3 ay sonra tam anlamiyla tatil sezonu basliyor. Asilama da ciddi bir yol ilerlememis olursak onumuzdeki kis daha zor gececek malesef. Unutmayalim ki 2 doz asi yapiliyor ve doz aralarindaki sure cok uzun. Zaten tek ulkeyiz beceriksizlik konusunda.
Su hukumet yerine yoldan gecen rastgele bir insani getir iktidara, daha iyi yonetir su ulkeyi.
Kalbi yorgun olanın dili keskin olurmuş.
Ya kalbi yorgunun yanında olmayacaksın ya da yanında olduğunun kalbini yormayacaksın To view links or images in signatures your post count must be 0 or greater. You currently have 0 posts.
Kalbi yorgun olanın dili keskin olurmuş.
Ya kalbi yorgunun yanında olmayacaksın ya da yanında olduğunun kalbini yormayacaksın To view links or images in signatures your post count must be 0 or greater. You currently have 0 posts.
Ticarî amaç gütmeden, maddî bir menfaat elde etmeden internet yayınlarına olanak sağlayan global bir paylaşım ağı olan ForumDenizi, adından ve vasfından da anlaşılabileceği üzere bir forum sitesidir. Forum siteleri, tıpkı sosyal medya ve interaktif sözlükler gibi 5651 sayılı kanunun 2. maddesinin 1. fıkrasının "m" bendine göre Yer Sağlayıcı olarak faaliyet göstermekte olan, hizmet ve içerikleri barındıran sistemleri sağlayan veya işleten platformdur. 5651 sayılı kanunun 5. maddesine göre yer sağlayıcı, yer sağladığı içeriği kontrol etmek veya hukuka aykırı bir faaliyetin söz konusu olup olmadığını araştırmakla yükümlü değildir. Başka bir deyişle ForumDenizi üzerinden yapılan yazılı, görsel ya da işitsel paylaşımlardan doğabilecek yasal sorumluluk, mezkur içeriği paylaşan ForumDenizi üyesi gerçek kişilere aittir. İlgili kanunun anılan maddesinin 2. fıkrasında da çok açık bir biçimde öngörüldüğü üzere; yer sağlayıcı, yer sağladığı hukuka aykırı içerikten, ceza sorumluluğu ile ilgili hükümler saklı kalmak kaydıyla, bu Kanunun 8 inci ve 9 uncu maddelerine göre haberdar edilmesi halinde ve teknik olarak imkân bulunduğu ölçüde hukuka aykırı içeriği yayından kaldırmakla yükümlüdür. Açıklanan hukuki dayanaklar temelinde, hak ihlâli iddiasında bulunan hak sahipleri İLETİŞİM linkinden yer sağlayıcı ForumDenizi yöneticilerine ihtarda bulunarak bahse konu hususu tebliğ etmeleri halinde incelemeler yapılıp, en geç 2 gün içerisinde gerekli işlemler tesis edilecektir.
5101 sayılı yasayla degişik 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu gereğince ForumDenizi üzerinde telif hakkı bulunan MP3, video vb. eserlerin paylaşımı T.C. Kültür ve Turizm Bakanlığı tarafından hak sahipliği verilmiş olan MÜ-YAP tarafindan yasaklanmış olup, yasal işlem olması halinde, paylaşan kişi ya da kişilerin bilgileri gerekli kuruma verilecektir.