O bir de Cyle Larin. Tabi bir de Lens var kilo almış hızlı dahi değil.
Negredo idare ediyor ama sonuçta hiçbiri Cenk değil. Bu takım Sosa ve Gomez'i ne bileyim Demba Ba'yı görmüş takım gözümüz şimdiki hale alışık değil ister istemez.
Şeye de razıyım Almeida büyük maçlarda atardı onun dışında yatardı. Bunlar full yatış olunca kötü oluyor.

3909Beğeni(ler)









Normal