@Regex sana çay ısmarladım harçlık şansını kaybettin, o yüzden harçlık @Arthuil'indir.Teyzeleri onlara kurban.
![]()
@Melodram bana eski forum ortamlarını hatırlatıyor ya, her yorumuyla.
@Melodram bana eski forum ortamlarını hatırlatıyor ya, her yorumuyla.
Bilinmesi gereken şeyleri insanın kendisinin tatması iyidir.
-hermann hesse-
Valla bilmiyorum, ben işte bundan seneler evvel forumlarda iken photoshop yoktu daha işte o zamanlar herkes resimleri direk koyardı avatar diye.
Resimlerin şaftı kayardı tabi orası ayrı.
Adobe sponsor oldu bana, sanırım etkilendi yorumlarımdan.

Bilinmesi gereken şeyleri insanın kendisinin tatması iyidir.
-hermann hesse-
