Kendinle kaldığında kendini görmek istediğin şekilde yaşamaya çalış. Birileri gelir, birileri olur, birileri hayatının bir yerinde durur ama sonunda senden başkası değil seni çekecek olan. O yüzden kendini başkaları için değiştirme, onunla hep olacak olan sensin, kendini görmekten utanacağın durumlara girme. Bence becerebiliriz. Kalp.
Bilinmesi gereken şeyleri insanın kendisinin tatması iyidir.
-hermann hesse-

3909Beğeni(ler)









Normal