
Bilinmesi gereken şeyleri insanın kendisinin tatması iyidir.
-hermann hesse-
Kelle başı 100 TL almak kaydıyla üye getiririm, duyurulur @Regex ahaha.![]()
Ben tamamen yardımcı olmaya çalışıyorum... Sende bana teyze dediysen artık vay halimize
Bilinmesi gereken şeyleri insanın kendisinin tatması iyidir.
-hermann hesse-

Fişek Melo derler bana... Kahve yapma işine gelirsek de çok sıcak olduğu için soğuk kahve yapabilirim anca, kabul edenler? kabul etmeyenler? kabul edilmiştir
Bilinmesi gereken şeyleri insanın kendisinin tatması iyidir.
-hermann hesse-
