İlkeden yoksun, duruma göre bukalemon olanlardır genelde

Bana bisey temin etmene gerek yok bu olağan bir şey çünkü davranışlarımızda o anda işimize geldiği gibi davrandığımız zamanlar mutlaka vardır insanız sonuçta ha buna olması gerektiği gibi davranma dersen orasını bilemem çünkü karşındakini hiçbir zaman tanıyamazsın içini, dışını, düşüncesini ve hissiyatını bilmezsin onun davranışına karşılık verirken de bu senin işine öyle gelmiştir..
Davranışlarda karşıdakinin düşüncesini bilir ona göre gard alırsan bu işine geldiği gibi davranmaktır...
Ama her hal ve durumda olması gerektiği gibi davrandığında bu karşıdakinin düşüncesi, zihin dünyasından bağımsız kendi ilkelerinle var olmaktır...
Bizi bizim davranışımuz bağlar, baikasının durumuna göre değil, kendi ilkelerimize göre davranmalıyız diye düşünüyırum.
Kimse karşısındakinin düşüncesini bilemez sadece tahminler yürütür.. Bazı kişiler de kendilerini ayna sanır ve karşındakinin yaklaşımına göre davranır temkinli olmak diye düşünürler..
Davranışlarımızda bazen ruh halimizde etkili olur karşındakini kırmak istemezsin yahut baktın anlamıyor anlatmak istemezsin yani aman ne uğraşayım dersin veya bilgin yoktur bilmiyorum demeye çekinirsin karşındakine ezilmekten korkarak bir tutum içine girersin bu da işine geldiği gibi davranmaktır.
İşine geldiği gibi davranmayı çoğaltabilirsin..
Ha bir de menfaat olarak yapılan vardır işine geldiği gibi canım cicim olur ama sadece işi bitine kadardır bu da işine geldiği gibidir.
Bir çok anlam yüklenebilir bir durum o yüzden herkes bir şekilde işine geldiği gibi davranır.