İlkeden yoksun, duruma göre bukalemon olanlardır genelde
|
|

Bana bisey temin etmene gerek yok bu olağan bir şey çünkü davranışlarımızda o anda işimize geldiği gibi davrandığımız zamanlar mutlaka vardır insanız sonuçta ha buna olması gerektiği gibi davranma dersen orasını bilemem çünkü karşındakini hiçbir zaman tanıyamazsın içini, dışını, düşüncesini ve hissiyatını bilmezsin onun davranışına karşılık verirken de bu senin işine öyle gelmiştir..
Davranışlarda karşıdakinin düşüncesini bilir ona göre gard alırsan bu işine geldiği gibi davranmaktır...
Ama her hal ve durumda olması gerektiği gibi davrandığında bu karşıdakinin düşüncesi, zihin dünyasından bağımsız kendi ilkelerinle var olmaktır...
Bizi bizim davranışımuz bağlar, baikasının durumuna göre değil, kendi ilkelerimize göre davranmalıyız diye düşünüyırum.