Muharrem bey'e, Mansur veya Ekrem başkandan birini desteklemesini tavsiye ediyorum. Böylesi millet ittifakı için daha iyi olacaktır. Kendisinin, Mansur ve Ekrem başkanın yanında hiç şansının olmadığını görmesi gerekiyor.
Ayrıca bu Chp diktası, Abdullah Gül veya Ali Babacan'ı aday yapmaya kalkabilir, büyük kavgalar çıkarsa kalabalık olalım derim ben. Bir Ekmeleddin vakası daha çekemem.
Dünkü açıklamaların da ise genel olarak haklı. 2 senedir vır vır vır neden oylara sahip çıkmadın diye soruyordunuz. Şimdi adama neden 13 bin sandıkta Chp gözlemcisi olmadığını açıklayıverin bi zahmet. "Çok sahip çıktık biz karşim, hatta Urfa'da, Abdullah isimli bir gözlemcimiz yaralandı taaammı .s.s" diyerek anca kendi hülocularınızı kandırırsınız. Eliniz değmişken, Mehmet Siyam Kesimoğlu ve saraya giden Chp'li konusunu da açıklayın. Bak Muharrem 2 gazeteciyi mahkemeye vermiş, siz neden vermediniz? Yoksa Muharrem'in dediği gibi genel başkan yardımcılarından biri mi gitti?
Ahabere çıkan Akp"li oluyorsa, Yunanistan basınına çıkan yunan mı oluyor? Ekrem başkan bunu beğenmedi.
a haber denen AKP propaganda kanalı, birisine destek veriyorsa, bil ki çıkarı için destek veriyordur. (adamlar halen ssk battı, eski türkiye, gezi temalı, nazi almanyasını mumla aratacak klipler yayınlıyor ) böyle bir propaganda kanalı kimin yanında ise ondan uzak olacaksaın. bu tüm dünyada evrensel bir kuraldır ) Bu kanal kurulduğundan beri muhalefete nefret ve kin kusan bir kanalken, 1 haftadır muharremi yalayıp duruyorsa, oturup düşünmek lazım. Ha keza, sosyal medyada kendisine destek verenlerin bir çoğunun da ak troll olması, işin boyutunu ortaya seriyor . (ahmet hakan başta olmak üzere, bir çok havuz medya tetikçisinin destek vermesi de cabası)
Adayken tek mitingini canlı vermeyen adamlar şimdi canlı yayında veriyorsa, saraya kimin çıktığı da net olarak ortaya çıkmış oluyor.
++
16 bin sandıkta bilnem ne yokmuş. Muharrem sarayın verdiği metni direk okumuş galba . Madem öyle bir şey vardı, gece elin gazetecisine "adam kazandı" demez kimse. 2 gün sonra oy farkı vardı, kapanması imkansızdı demezdi.
Ayrıca 2 sene durup, tam da İstanbul ve Ankara zaferi gelmişken, tam da AKP oyları erirken, bu açıklama gelmesi de, kabul edersiniz ki, samimiyet derecesini sıfıra indiriyor.
Yerel seçimlerde de DSP'yi satın almışlardı ama başaramamıştı saray. Şimdi ise başkalarına yönelmişler .
ki, bahçelinin de destek vermesi ile kime ve neye hizmet ettiğini de anlamış olduk . (ibrahim kalın ve RTE'nin desteklerini saymıyorum bile .)
"Ne zaman ki en sevdikleriniz yanıltır sizi, ne zaman ki birer birer düşürür herkes maskesini , ne zaman ki yalnızlıktaki o muhteşem gücü keşfedersiniz ,işte o zaman başlarsınız gerçekten yaşamaya." charles bukowski
a haber denen AKP propaganda kanalı, birisine destek veriyorsa, bil ki çıkarı için destek veriyordur. (adamlar halen ssk battı, eski türkiye, gezi temalı, nazi almanyasını mumla aratacak klipler yayınlıyor ) böyle bir propaganda kanalı kimin yanında ise ondan uzak olacaksaın. bu tüm dünyada evrensel bir kuraldır ) Bu kanal kurulduğundan beri muhalefete nefret ve kin kusan bir kanalken, 1 haftadır muharremi yalayıp duruyorsa, oturup düşünmek lazım. Ha keza, sosyal medyada kendisine destek verenlerin bir çoğunun da ak troll olması, işin boyutunu ortaya seriyor . (ahmet hakan başta olmak üzere, bir çok havuz medya tetikçisinin destek vermesi de cabası)
Adayken tek mitingini canlı vermeyen adamlar şimdi canlı yayında veriyorsa, saraya kimin çıktığı da net olarak ortaya çıkmış oluyor.
++
16 bin sandıkta bilnem ne yokmuş. Muharrem sarayın verdiği metni direk okumuş galba . Madem öyle bir şey vardı, gece elin gazetecisine "adam kazandı" demez kimse. 2 gün sonra oy farkı vardı, kapanması imkansızdı demezdi.
Ayrıca 2 sene durup, tam da İstanbul ve Ankara zaferi gelmişken, tam da AKP oyları erirken, bu açıklama gelmesi de, kabul edersiniz ki, samimiyet derecesini sıfıra indiriyor.
Yerel seçimlerde de DSP'yi satın almışlardı ama başaramamıştı saray. Şimdi ise başkalarına yönelmişler .
ki, bahçelinin de destek vermesi ile kime ve neye hizmet ettiğini de anlamış olduk . (ibrahim kalın ve RTE'nin desteklerini saymıyorum bile .)
Buna destek denmez, iç karışıklıktan aklınca faydalanıyorlar. Muharrem basın açıklaması yapacağım dediğinde toplamış gelmiş olmaları bir şeyi değiştirmez. Adam Erdoğanı devireceğim, millet ittifakından ayrılmayacağım dedi.
13 bin sandıkta eksik olması sarayın değik ysk nın metni, zaten Chp bunu reddedemez. Yedikleri bok önlerinde duruyor. Sarayın adamını yanlış yerde arıyorsun sen, kasetle gelip kendi seçmeni tarafından bile istenmeyen, utanmasa akp artıklarını başımıza cumhurbaşkanı yapacak adam olmasın bu sarayın adamı? Adam, parti içi diktayı öyle bir yerleştirmiş ki, bırak seçilmeyi aday bile olamıyorsun. Ve bu adam kim? Ekrana çıksa oy kaybı, miting yapsa daha büyük bir oy kaybı olan bir adam değil mi? Son yerel seçimlerden Chp'nin en büyük stratejisi bu adamı ekrandan ve mitinglerden uzak değil miydi?
Delege sisteminin kurup partiyi ele alacaksın, İstanbul il başkanı, onu seçtirmem bunu seçtirmem diye ortalıkta dolanacak, kadın kolları başkanlığına bile müdahale edip, 3 yıl önce Atatürk muhabbetine partiden kovulan kadını getireceksin, kendi seçmenin bile İstanbul il başkanını görünce Mustafa Kemal'in askerleriyiz diye bağıracak, sonra gelip sarayın adamı muharrem diyeceksin.
Ayrıca ekonomi son 2 haftadır değil, yıllardır bozuk, hani öyle bir konuşuyorsunuz ki, tam bozuk ekonomiyi yakaladık, akp'yi deviriyorduk Muharrem yetişti gibi konuşuyorsunuz. Öyle bir şey yok, şu an Muharrem yok, buyurun meydan sizin.
Bu arada Muharrem'in destekçisi değilim ama yarın öbürgün bu tiplerin güçlü başkan adaylarına aynı şeyi yapmalarını istemiyorum. Mücadelem bunun içindir, Chp, Akp'nin sol görünümlüsü değildir, parti içinde ağzından düşürmediğin demokrasi yoksa, elaleme diktatör deyip kendinden aynı sistemi kurduysan benden de, benim gibilerden de destek bulamazsın.
AKP'nin zayıp döneminde güçlü bir CHP olmalı. Güçlü CHP kesinlikle Kılıçdaroğlu liderliğinde CHP değildir. CHP'nin başında olması gereken isim bence doğal cumhurbaşkanı adayıdır. Kılıçdaroğlu her cb seçiminde bir aday arıyor. Muharrem İnce ideal genel başkan adayı mıdır, o kısmı tartışılır. Kesinlikle Kılıçdaroğlu'ndan daha iyi bir seçenek. En azından cb adaylığından korkmayan bir genel başkan olmalıdır.
Madem 13 bin sandıkta sorun vardı da, otel köşelerinde saklanıp, adam kazandı niye dedi ?. Ertesi gün oy farkı çoktu, yapacak bir şey yoktu niye dedi.
Velhasıl, 2 sene durdu durdu da, muhalefet İstanbul ve Ankara gibi tarihi zaferlerden sonra niye bunu dedi ?.
Cevaplar basit ama görmek lazım. İnce klasik statüko kafasında, ulusalcı düşüncenin yansıması olan, asla ama asla karşı taraftan oy alamayacak birisi.
Tek yaptığı kendi kitlesinin gazını almak, bağırmak ve coşturmak olan kitle. Zaten CHP bu tipler yüzüne iktidar olamıyor. Ki, CHP kürt, alevi, muhafazakarı kucaklayan bir yapıda iken, Kayseri hatta Trabzon'da birinci parti olurdu. Ne zaman ince, ö.sav gibi tipler türedi, parti halkın sevmediği bir parti oldu.
Bende Atatürkçüyüm, Atatürk izinden giden biriyim. Ama CHP için "yaee atatürk çizgisi yaee" demek çağ dışı bir ifade. Değişen dünyada bir parti ideolojik olarak ilerleyemez. Aynı şey sağ partiler için de geçerli. Din bile artık sağ partilerin ilerlemesine yetecek benzini sağlamıyor .
++
Kılıçdarı İstanbul konusundan dolayı taktir ederim. G.Tekin aday olacaktı ama Kılıçdar İmamoğlu için ısrar etti. Hatta muhalif tayfanın bile ilk defa duyduğu isimdi. Herkes Kılıçdar'a atıp tutmuştu. O da "kazanacağız, adayı uzun süredir takip ediyorum" demişti. Sonuç ortada.
Ha keza Mansur başkan. Sırf ülkücü aday diye partideki ulusalcı tipler karşı çıktı ama Kılıçdar diretti yine. Sonuç ortada.
İşte ince gibi tipler olsa idi, bu ikisi aday olamayacaktı .
"Ne zaman ki en sevdikleriniz yanıltır sizi, ne zaman ki birer birer düşürür herkes maskesini , ne zaman ki yalnızlıktaki o muhteşem gücü keşfedersiniz ,işte o zaman başlarsınız gerçekten yaşamaya." charles bukowski
Değişim PKK'yı partinin içine sokmaksa, olmasın öyle değişim. PKK sempatizanları bizim partimize oy vermese de olur. Zaten oy vermiyorlar da... Onların partisi HDP...
Adamın bir liderlik kumaşı var bu yadsınamaz. Çok iyi bir hatip, siyasi geçmişi ve tecrübesi olan biri.
Kontrolünü kaybettiğini düşünmeye başladım ama tam da emin değilim açıkcası.
Yaptığı basın toplantısında değindiği noktaların doğruluk payı yüksek olanlar da gözümden kaçmadı.
Kendisini samimi bulamiyorum şu an için ve bence halkta öyle düsünüyor, çok çalısmasi lazim.
Eğer bir maşa değilse.
To view links or images in signatures your post count must be 0 or greater. You currently have 0 posts. anlayışı olan beni anlayışlı, aptal olan ise aptal bulur; bence ikisi de haklıdır.
To view links or images in signatures your post count must be 0 or greater. You currently have 0 posts.
"Ne zaman ki en sevdikleriniz yanıltır sizi, ne zaman ki birer birer düşürür herkes maskesini , ne zaman ki yalnızlıktaki o muhteşem gücü keşfedersiniz ,işte o zaman başlarsınız gerçekten yaşamaya." charles bukowski
Ben nedense seviyorum kendisini. "Adam kazandı" olayı güven sarsmış olsa da Atatürkçü çizgide siyasal yaşamını sürdüreceğini düşünüyorum ve başarılı olsun istiyorum çoğu CHP'linin aksine.
Ticarî amaç gütmeden, maddî bir menfaat elde etmeden internet yayınlarına olanak sağlayan global bir paylaşım ağı olan ForumDenizi, adından ve vasfından da anlaşılabileceği üzere bir forum sitesidir. Forum siteleri, tıpkı sosyal medya ve interaktif sözlükler gibi 5651 sayılı kanunun 2. maddesinin 1. fıkrasının "m" bendine göre Yer Sağlayıcı olarak faaliyet göstermekte olan, hizmet ve içerikleri barındıran sistemleri sağlayan veya işleten platformdur. 5651 sayılı kanunun 5. maddesine göre yer sağlayıcı, yer sağladığı içeriği kontrol etmek veya hukuka aykırı bir faaliyetin söz konusu olup olmadığını araştırmakla yükümlü değildir. Başka bir deyişle ForumDenizi üzerinden yapılan yazılı, görsel ya da işitsel paylaşımlardan doğabilecek yasal sorumluluk, mezkur içeriği paylaşan ForumDenizi üyesi gerçek kişilere aittir. İlgili kanunun anılan maddesinin 2. fıkrasında da çok açık bir biçimde öngörüldüğü üzere; yer sağlayıcı, yer sağladığı hukuka aykırı içerikten, ceza sorumluluğu ile ilgili hükümler saklı kalmak kaydıyla, bu Kanunun 8 inci ve 9 uncu maddelerine göre haberdar edilmesi halinde ve teknik olarak imkân bulunduğu ölçüde hukuka aykırı içeriği yayından kaldırmakla yükümlüdür. Açıklanan hukuki dayanaklar temelinde, hak ihlâli iddiasında bulunan hak sahipleri İLETİŞİM linkinden yer sağlayıcı ForumDenizi yöneticilerine ihtarda bulunarak bahse konu hususu tebliğ etmeleri halinde incelemeler yapılıp, en geç 2 gün içerisinde gerekli işlemler tesis edilecektir.
5101 sayılı yasayla degişik 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu gereğince ForumDenizi üzerinde telif hakkı bulunan MP3, video vb. eserlerin paylaşımı T.C. Kültür ve Turizm Bakanlığı tarafından hak sahipliği verilmiş olan MÜ-YAP tarafindan yasaklanmış olup, yasal işlem olması halinde, paylaşan kişi ya da kişilerin bilgileri gerekli kuruma verilecektir.