![]() |
Cevap: LâL Gibi Sessiz
Özlemek bizde sadece 3 heceden ibaret değil. https://i.resimyukle.xyz/bQc5c0.jpg Özlemek 8 harften ibaret değil bizim için. Özlemek, nefes alamamak bizde. Özlemek çok isteyip sarılamamaktır bizim alfabemizde. Özlemek yaklaşmak için canını verecek kadar herşeyi göze almak, ama O'na zarar gelmesin diye hep bir adım gerisinde kalmaktır. Özlemek aynı anda gözlerinin dolduğunu hissetmektir bizde.Özlemek ayrı yerlerde aynı kalple ağlayabilecek kadar çok sevmek bazen. Ve ben seni o kadar çok seviyorum ki özlemek sadece özlemek değil bende; koca bi boşluk.Hiçbir şey önemli değil o vakitlerde, senden başka. Tüm insanlık yok olsa umursamayacak kadar ilgisizim tüm dünyayla seni göremediğim, senden haber alamadığım zamanlar. Sen yoksan geriye kalan herşey, boş. Sen yokken canım hiçbir şey yapmak istemiyor. Tüm insanlar gereksiz, tüm cümleler anlamsız. Sen yokken o kadar çok sıkılıyorum ki bir yanım hep boş. Solum sızlıyor. Çünkü sen olmuyorsun. Sen yokken hiçbir şeye gülmüyorum bile ben..... |
Cevap: LâL Gibi Sessiz
Seni sen olduğun için seviyorum ben. Gülümserken de seviyorum, sinirliyken de. Beni dünyanın en mutlu insanı yaptığın zamanlarda da seviyorum. Sinirden delirtip, kırdığın üzdüğün zamanlarda da. O suratsız hallerini bile nasıl seviyorum anlatamam. Ellerimi tuttuğunda bana verdiğin güven duygusunu seviyorum. Sarıldığında duyduğum huzuru seviyorum. Sana baktığımda bana bakan o gözlerinin içindeki derinliği seviyorumm. Seninle kurduğumuz hayalleri seviyorum, bu hayalleri sadece benimle kurmanı seviyorum. Beni bana anlatışın şeklini, bana olan hislerini, bana yazdıklarını okumayı seviyorum. Hatta seni her şeyden çok sevip de bunu kelimelere dökememeyi seviyorum. Seni sevmeyi seviyorum. Her şeyde senden bir parça bulmayı, gittiğim her yere seni de yüreğimde götürmeyi seviyorum. https://i.resimyukle.xyz/6JNVCe.jpeg “İyi ki "O"nu bulmuşum, iyi ki benim, iyi ki "O" benim herşeyim.” demeyi seviyorum. |
Cevap: LâL Gibi Sessiz
Babaannem ben küçükken hep derdi ki “yalan insanın ağzına yuva yapar”. Bugünlerde tam anlamıyla anlıyorum ne demek istediğini.
Diyeceğim şu ki; bir insana ısrarla ne kadar çok güvenirsen güven, eğer sana yalanlar söylemeye başladıysa ve aynı hatayı sürekli yapıyorsa; bunu alışkanlık haline getirecektir. Ve yalanın olduğu yerde ne dostluk yürür, ne de ilişki. |
Cevap: LâL Gibi Sessiz
Hayatımın en güzel günlerinin başladığı, Fikrimce, dünyanın en mükemmel adamını sevdiğim, Sevildiğim… Hüznün, aşkın mevsimi.. Hoşgeldin Sonbahar! https://i.resimyukle.xyz/9TyM32.jpeg |
Cevap: LâL Gibi Sessiz
Şu anda bu satırları okuyorsan, Hayattasın demektir. Ne duruyorsun hâlâ ! Aşkı tat! Çık sokaklara! Gülümse! İnsanlara selam ver, Derin bir nefes al, Sev sevil! Gece yıldızları izle, güzel bir müzik dinle, Çünkü yaşamak; Savaşmak ve düşünmek için çok kısa.. |
Cevap: LâL Gibi Sessiz
-Bana "Seni Seviyorum" diyemezsin biliyorum ama; sana istediğim kadar trip atmama izin verir misin?..- ;srn; ;srn; ;srn; |
Cevap: LâL Gibi Sessiz
Yalnızlık…. Yalnızlık gece ayazında sabaha kadar beklemek gibidir; ısınmak için güneşin doğmasını beklersin ama o güneş hiçbir zaman doğmaz… Yalnızlık bulmadığın sevgiyi başka yerlerde aramak gibidir, ne yaparsan yap onu bulamayacağını bilirsin ama yine de denemekten vazgeçmezsin; onun boşluğunu hep başka şeylerle doldurmaya çalışırsın… Yalnızlık aynı havayı soluyupta bir türlü yan yana olamamak gibidir, aldığın her nefeste onun kokusunu duymak istersin ama yapamazsın aldığın her nefes ciğerini acıtmaya başlar… Yalnızlık dediğin eski bir sandalyenin gıcırdamasıdır… Yalnızlık bir kapıyı açıp dışarı çıkmaktır; o kapının dışında kalmaktır yalnızlık…. |
Cevap: LâL Gibi Sessiz
Kimse masum değilmiş Herkesin bir planı varmış alttan alta Sana değer veriyorum diyip Ruhunu çalıyorlarmış İlk fırsatta çiğneyip geçtiklerinin Kalbin olduğunu bile farketmiyorlarmış Kendini seviyormuş herkes Sen severken öldürüyorlarmış Bir cümleyle seni :gul: |
Cevap: LâL Gibi Sessiz
Küçük bir çocuğun Şaşkınlığı var üzerimde hala. Nefrete... Savaşa... Ölüme... Alışamadım. Küçük bir çocuğun Çekingenliği var üzerimde hala, Sevmeye... Sevilmeye... Aşka... Alışamadım. Küçük bi çocuğun Ruhu var bende hala, Nefes almaya... Var olmaya... Yaşamaya... Alışamadım.... |
Cevap: LâL Gibi Sessiz
Söyleyemediklerinde boğulmamalı insan Bir gülüşüyle hayat kurtaran biri olmalı Yalnızlık sinmemeli insanın üzerine Biri olmalı bir öpüşte can veren Kaybolmamalı kimse bir aşkta Biri çıkıp seni seviyorum diyebilmeli |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 16:36. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.