ForumDenizi.Com

ForumDenizi.Com (https://www.forumdenizi.com/)
-   Üye Günlüğü (https://www.forumdenizi.com/uye-gunlugu/)
-   -   Bir Eylül Masalı (https://www.forumdenizi.com/uye-gunlugu/26310-bir-eylul-masali.html)

Eylül 24 September 2020 10:38

Cevap: LâL Gibi Sessiz
 
Özlemek bizde sadece 3 heceden ibaret değil.

https://i.resimyukle.xyz/bQc5c0.jpg

Özlemek 8 harften ibaret değil bizim için.

Özlemek, nefes alamamak bizde.

Özlemek çok isteyip sarılamamaktır bizim alfabemizde.

Özlemek yaklaşmak için canını verecek kadar herşeyi göze almak, ama O'na zarar gelmesin diye hep bir adım gerisinde kalmaktır.

Özlemek aynı anda gözlerinin dolduğunu hissetmektir bizde.Özlemek ayrı yerlerde aynı kalple ağlayabilecek kadar çok sevmek bazen.

Ve ben seni o kadar çok seviyorum ki özlemek sadece özlemek değil bende; koca bi boşluk.Hiçbir şey önemli değil o vakitlerde, senden başka.

Tüm insanlık yok olsa umursamayacak kadar ilgisizim tüm dünyayla seni göremediğim, senden haber alamadığım zamanlar.

Sen yoksan geriye kalan herşey, boş.

Sen yokken canım hiçbir şey yapmak istemiyor.

Tüm insanlar gereksiz, tüm cümleler anlamsız.

Sen yokken o kadar çok sıkılıyorum ki bir yanım hep boş.

Solum sızlıyor. Çünkü sen olmuyorsun.

Sen yokken hiçbir şeye gülmüyorum bile ben.....

Eylül 24 September 2020 10:58

Cevap: LâL Gibi Sessiz
 
Seni sen olduğun için seviyorum ben.
Gülümserken de seviyorum, sinirliyken de.
Beni dünyanın en mutlu insanı yaptığın zamanlarda da seviyorum.
Sinirden delirtip, kırdığın üzdüğün zamanlarda da.
O suratsız hallerini bile nasıl seviyorum anlatamam.
Ellerimi tuttuğunda bana verdiğin güven duygusunu seviyorum.
Sarıldığında duyduğum huzuru seviyorum.
Sana baktığımda bana bakan o gözlerinin içindeki derinliği seviyorumm.
Seninle kurduğumuz hayalleri seviyorum, bu hayalleri sadece benimle kurmanı seviyorum.
Beni bana anlatışın şeklini, bana olan hislerini, bana yazdıklarını okumayı seviyorum.
Hatta seni her şeyden çok sevip de bunu kelimelere dökememeyi seviyorum.
Seni sevmeyi seviyorum. Her şeyde senden bir parça bulmayı, gittiğim her yere seni de yüreğimde götürmeyi seviyorum.
https://i.resimyukle.xyz/6JNVCe.jpeg

“İyi ki "O"nu bulmuşum, iyi ki benim, iyi ki "O" benim herşeyim.”
demeyi seviyorum.

Eylül 24 September 2020 12:46

Cevap: LâL Gibi Sessiz
 
Babaannem ben küçükken hep derdi ki “yalan insanın ağzına yuva yapar”. Bugünlerde tam anlamıyla anlıyorum ne demek istediğini.

Diyeceğim şu ki; bir insana ısrarla ne kadar çok güvenirsen güven, eğer sana yalanlar söylemeye başladıysa ve aynı hatayı sürekli yapıyorsa; bunu alışkanlık haline getirecektir. Ve yalanın olduğu yerde ne dostluk yürür, ne de ilişki.

Eylül 24 September 2020 22:12

Cevap: LâL Gibi Sessiz
 
Hayatımın en güzel günlerinin başladığı,
Fikrimce, dünyanın en mükemmel adamını sevdiğim,
Sevildiğim…
Hüznün, aşkın mevsimi..
Hoşgeldin Sonbahar!

https://i.resimyukle.xyz/9TyM32.jpeg

Eylül 25 September 2020 01:32

Cevap: LâL Gibi Sessiz
 



Şu anda bu satırları okuyorsan,

Hayattasın demektir.

Ne duruyorsun hâlâ !

Aşkı tat! Çık sokaklara! Gülümse!

İnsanlara selam ver,

Derin bir nefes al,

Sev sevil!

Gece yıldızları izle, güzel bir müzik dinle,

Çünkü yaşamak;

Savaşmak ve düşünmek için çok kısa..

Eylül 25 September 2020 01:56

Cevap: LâL Gibi Sessiz
 



-Bana
"Seni Seviyorum"
diyemezsin biliyorum ama;
sana istediğim kadar trip atmama izin verir misin?..-

;srn; ;srn; ;srn;

Eylül 25 September 2020 13:43

Cevap: LâL Gibi Sessiz
 
Yalnızlık….
Yalnızlık gece ayazında sabaha kadar beklemek gibidir;
ısınmak için güneşin doğmasını beklersin ama o güneş hiçbir zaman doğmaz…
Yalnızlık bulmadığın sevgiyi başka yerlerde aramak gibidir,
ne yaparsan yap onu bulamayacağını bilirsin ama yine de denemekten vazgeçmezsin;
onun boşluğunu hep başka şeylerle doldurmaya çalışırsın…
Yalnızlık aynı havayı soluyupta bir türlü yan yana olamamak gibidir,
aldığın her nefeste onun kokusunu duymak istersin ama
yapamazsın aldığın her nefes ciğerini acıtmaya başlar…
Yalnızlık dediğin eski bir sandalyenin gıcırdamasıdır…
Yalnızlık bir kapıyı açıp dışarı çıkmaktır;
o kapının dışında kalmaktır yalnızlık….

Eylül 25 September 2020 23:31

Cevap: LâL Gibi Sessiz
 
Kimse masum değilmiş
Herkesin bir planı varmış alttan alta
Sana değer veriyorum diyip
Ruhunu çalıyorlarmış
İlk fırsatta çiğneyip geçtiklerinin
Kalbin olduğunu bile farketmiyorlarmış
Kendini seviyormuş herkes
Sen severken öldürüyorlarmış
Bir cümleyle seni

:gul:


Eylül 25 September 2020 23:44

Cevap: LâL Gibi Sessiz
 



Küçük bir çocuğun

Şaşkınlığı var üzerimde hala.

Nefrete...

Savaşa...

Ölüme...

Alışamadım.



Küçük bir çocuğun

Çekingenliği var üzerimde hala,

Sevmeye...

Sevilmeye...

Aşka...

Alışamadım.



Küçük bi çocuğun

Ruhu var bende hala,

Nefes almaya...

Var olmaya...

Yaşamaya...

Alışamadım....

Eylül 25 September 2020 23:52

Cevap: LâL Gibi Sessiz
 


Söyleyemediklerinde boğulmamalı insan
Bir gülüşüyle hayat kurtaran biri olmalı
Yalnızlık sinmemeli insanın üzerine
Biri olmalı bir öpüşte can veren
Kaybolmamalı kimse bir aşkta
Biri çıkıp seni seviyorum diyebilmeli




Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 16:36.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.