![]() |
Cevap: LâL Gibi Sessiz
İnan bana hayat sana kaktüsün dikenlerini değil, rengârek açan çiçeklerini gösterir. Bazı insanlar, benim bu dünyada en büyük kırgınlıklarım olsa da kırıldığım yerden değiştim, güçlendim! Anlamını yitiren o yolda hiçbir şey hissetmeden yürüdüm bir süre. Ama öğrendim; insan, yürüdüğü yollara çiçekler ekerek ilerlemeli. Yarı yolda kalırsa eğer, geri döndüğünde o yollar çiçeklerle süslenmiş olmalı. Kaktüsler bile çiçek açabiliyorken bazı insanların kalbi çoktan kurumuş. Her şey üstüne gelip seni dayanamayacağın bir noktaya getirdiğinde, sakın vazgeçme! İşte orası kaderinin değişeceği noktadır! -Mevlana- |
Cevap: LâL Gibi Sessiz
Artık bu mevsimin başka bir bahara ihtiyacı var… Sarılmasını beklediğimiz tüm yaralara tuz basıldı. Aşk ekip ayrılık topladık gökyüzünden. Çok sevdikçe vazgeçilmez olduğunu hissettirdik… Önce vazgeçildik sonra da vazgeçtik. Bundandır ki Yalnız Anlaşıldık ama kimseye yanlış yapmadık. İçimizdeki yalnızlığa rağmen umudumuz kaybolmadı. Ne kadar üzülsek de güzel sevmekten hiç vazgeçmedik. |
Cevap: LâL Gibi Sessiz
https://i.resimyukle.xyz/2d8II9.jpg Aşkın da üç tane cemresi vardır.. Önce göze sonra gönüle en son da ruha düşer... Göze düşerse beğeni olur.... Gönüle düşerse aşk olur... Ruha düşerse VAZGEÇİLMEZİN olur.. |
Cevap: LâL Gibi Sessiz
Dalından kopan yaprakların Sararan yanlarına yazdım adını Sahte bir gülüşten ibarettin oysa. Ve hiç bilmedin ellerimin soğuğunu. Eylül’dü.❣️ Di’li geçmiş bir zamandı yaşadığımız Adımlarımızın kısalığı bundandı Bundandı gözlerimin durgunluğu. Sarı sıcak cümlelerde sözün kadar yalan, Ellerin kadar ıssız, Sen kadar zamansız molalar veriyordum Ve çocuksu bir bencillikti hüznümüz. Eylül’dü...❣️ ••••••••••••♡•••••••••••• |
Cevap: LâL Gibi Sessiz
https://i.resimyukle.xyz/I08A3N.jpg Daha iyisini istemiyorum. Seninle mutlu olmak yetiyor bana. :heart: |
Cevap: LâL Gibi Sessiz
Sevmek çok güzel. Çünkü; gülümsemek sadece "O" varsa güzel. Çünkü; nefes almak O'nun nefesiyle beraber anlamlı. Çünkü; sadece O'na aşık olmak dünyanın en muhteşem duygusu. Çünkü; en güzel "O" sarılıyor. Çünkü; bir tek O'na bakarken içimde kelebekler uçuşuyor. Çünkü; Çok Seviyorum.. ♥♥ |
Cevap: LâL Gibi Sessiz
Farklı insanlar, farklı şehirler, farklı bir hava. Her şey bambaşka. Alışmak uzun süren bir eylem. Çok da zorlu. Ama ne olursa olsun aramızdaki saatin bile önemi yok. Her şey farklı olsa da, birbirimiz için atan iki yüreğimiz aynı. |
Cevap: LâL Gibi Sessiz
https://i.resimyukle.xyz/A6fedz.jpg İnsan bazen nedensiz yere umutsuzluğa kapılır. Kimselere veremez sevgisini, kimselere kendini anlatamaz, evlere kapanır… Bazen denizler, kıyılar çeker insanı. İnsan bu kapılmayı anlayamaz, Oysa çok eski bir yerde yaşanmasından korkulup Vazgeçilmez aşkların sızısıdır bu. Bu sızı, bu yenilgi mevsimlerle yıllarla devredilir başka insanlara… Bir insanın yaptığı bir hatanın tüm insanlara yayılması gibi… İşte şimdi biz de sevgili, ya olmadık zamanlarda umutsuzluğa kapılıp, Soluğu evlerde alacağız, ya da denizler, kıyılar çekecek bizi. |
Cevap: LâL Gibi Sessiz
Sonbaharın yağmuru ve gök gürültüsü daha bir şiddetli olur sevgili… Bütün sevenler, bekleyenler, umut edenler; İçindeki haykırışları ve gözyaşlarını sonbahara yüklerler çünkü.. Bu sonbaharda da ben yükledim gözyaşlarımı, haykırışlarımı… Sanma ki yağan yağmurlar sonbaharın; Onlar benim gözyaşlarım… Gök gürültüsü sonbaharın sanma; Onlar benim haykırışlarım… Bu mevsim, bu sonbahar Benim yükümü devraldı sen dönene kadar… -Umut- :gul: |
Cevap: LâL Gibi Sessiz
Öpünce geçmeyecek yaralar açıyorsun kalbimde. Kirpiklerimden düşüyorsun bu gece. Canımı acıtıyorsun ama farkında değilsin. Belki de farkındasındır, bu daha acı olur. En çok kullandığım söz “neyse” oldu bu sıralar. Sen şimdi gittin ya, neyse. ‘Biz’leşiyorken ‘herkes’leşip gittin ya, neyse. İlk konuşmamız şiirlerdi seninle. Sana ‘gitmeyeceksin öyle değil mi’ diye sorduğumda ‘Şiirle geldik birbirimize giden şiir olur’ demiştin. Şiir oldun. Şiir olsun sana… Alıntı.. :gul: |
| Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 10:42. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.