Çünkü bu işlere ilk başladığımda gerçekten hobi amaçlı yapmama rağmen arkadaşlarımdan sürekli "Ne kadar para harcadın, ne kadar para kazandın?" gibi sorular alıyor ve henüz para kazanmadığımı söyleyince "Niye uğraşıyorsun o zaman? Vakit kaybı, boş iş." gibi tepkiler alıyordum. Sanki kendileri boş vakitlerinde atomu parçalıyorlar

Şu an aynı tepkileri aldığımda "Bak, bu test kitaplarını kendi kazandığım parayla aldım." diyorum susuyorlar
ASUS_X00AD cihazımdan Tepetaklak kullanılarak gönderildi

9Beğeni(ler)








Ağaç şeklinde