. o değil de, hayat kaçmak istediğimiz şeyleri, niye hep önümüze sunuyor ki
. o değil de, hayat kaçmak istediğimiz şeyleri, niye hep önümüze sunuyor ki
bugün çocuk parkına gittim ve şoktan şoka girdim... kendimin o yaşlarını düşündüm de, ne kadar terbiyeliymişiz be. 12-13 yaşında çocukların ağzında küfürler, argolar. bi de ikisi kavgaya tutuştu, biri birini çaaatt diye arkadan tutarak yere düşürdü, ağlayanlar sızlayanlar. ben de anne edasıyla ay çocuklar diye koşuyorum ahgahg....
ben niye parktaydım peki? karınca kadar uçuk kremine 37.50 tl verdiğim için kremimi biraz salıncakta sallamaya çıkardım, o bir birey oldu artık.
Sallanınca mutlu oldu mu 
Bilinmesi gereken şeyleri insanın kendisinin tatması iyidir.
-hermann hesse-

Bilinmesi gereken şeyleri insanın kendisinin tatması iyidir.
-hermann hesse-

Sadece özel günlerde bayramlarda kullanırsan bitmez
Bilinmesi gereken şeyleri insanın kendisinin tatması iyidir.
-hermann hesse-
Ki bir kaç gündür tuzlu şeyler canım çektiği için çekirdek tüketmeye başladım. Çenemde hemen bitiverdi. Kendi haline bıraktım, onunla mı uğraşıcam birde 
Hiç öyle şeyler denemiyorum. Gerçi bende hiç uçuk çıkmıyor. Genelde bazen ufak tefek sivilce çıkar. Özellikle çekirdek tüketirsemKi bir kaç gündür tuzlu şeyler canım çektiği için çekirdek tüketmeye başladım. Çenemde hemen bitiverdi. Kendi haline bıraktım, onunla mı uğraşıcam birde
Boşver çok dert etme düşündükçe hiç geçmez benden söylemesi![]()
Bilinmesi gereken şeyleri insanın kendisinin tatması iyidir.
-hermann hesse-