@Deniz senin yuregin guzel kimseye aldirma hatta bole yolundan git (:
İkizmiyiz ne . )))
@Deniz senin yuregin guzel kimseye aldirma hatta bole yolundan git (:

To view links or images in signatures your post count must be 0 or greater. You currently have 0 posts.
Uzunca yurtdışına gideceğini söylemiştin, o zamanlar rankın hep duruyordu. Mayısta forum kapanana dek senin ve @DeepSilence'ın moderatörlüğü alınmadı. Forum 2 ay kapalı kalıp, yeniden açıldığında baştan yönetim oluşturuldu. @Renksiz dahil herkes bırakmıştı. @Mango (İrem) dışında bütün adminler de dahil olmak üzere sıfırdan yönetim oluşturuldu.
Yine düşünürsen başvuru yapabilirsin.
Forum açıldıktan birkaç gün sonra geldin, o gün bana neden hatırlatmadın? Dediğim gibi kimse pek aktif değildi, sen de yurtdışındaydın ve bunu bildirim şeklinde haber verdiğin için forumun 2 aylık kapandığı süreye dek rankın kaldı. Forum yeniden açıldığında ne zaman haber alırsın, gelir misin? Bunu bilmediğim için, çünkü seninle forum dışı bir iletişim kanalım olmadığı için sadece senin değil, o zamanki diğer moderatör @DeepSilence'ın da ranklarınızı aldım. Konuyu çok yönlü açılardan değerlendirmek lazım, forum devri oldu sonuçta. Önceden forum bana ait değildi, ben devraldım vs. yani. Şu an burada gördüğün bütün yönetim 1 ay içerisinde yeniden oluşmuştur @Mango dışında. Keşke ilk konuştuğumuzda söyleseydin. Muhtemelen senin de aklına gelmedi.