ForumDenizi.Com

ForumDenizi.Com (https://www.forumdenizi.com/)
-   Üye Günlüğü (https://www.forumdenizi.com/uye-gunlugu/)
-   -   Bir gün daha eksildi ömürden (https://www.forumdenizi.com/uye-gunlugu/42564-bir-gun-daha-eksildi-omurden.html)

Zeze 13 February 2020 22:49

Cevap: Bir gün daha eksildi ömürden...
 
Sıkıntıdan patlamak üzereyim.
Ağrılara tahammül edebilme kapasitesi yüksek biriyim,
Ama şu geçmek bilmeyen kaşıntı ölüm gibi. Hapşırmamam gerekiyor ama engelleyemiyorum !
Sinir sistemim bu işkenceye daha ne kadar tahammül edecek bilmiyorum.
Uykusuzluk ve hapşırmanın verdiği yorgunluk da ayrı birşey tabi.
Kendimi motive etmeye çalışıyorum. Olumlu bir şeyler bulmaya çalışıyorum. Ama yine bana kalan Sabır oluyor.
Bu durum sayesinde Sabır ve dayanıklılık seviyem zirve yapmış durumda.
Yine her şeyden sıkıldığımda mırıldandığım şu şarkı sözü geldi aklıma "Atın beni denizlere yalan dünya size kalsın" :rolleyes:
~~~

Zeze 15 February 2020 17:37

Cevap: Bir gün daha eksildi ömürden...
 
Boşuna dememişler hasta ziyaretinin kısası makbuldur diye. Hastanın sağlığı açısından en doğru olan o.
Ama Türk milleti olarak misafiri ağırlamadan göndermeyen insanlar olarak bu söz bizler için anlamını yitiriyor.
Sanırım herkese şu halimle dert anlatmak fazlasıyla yordu. Canımın acıdığını hissediyorum ama ilaç saatime daha var. Bu gece sabah olur mu bilmiyorum...
~~~

Zeze 16 February 2020 01:36

Cevap: Bir gün daha eksildi ömürden...
 
Yine çok uyumadan uyanmış olmanın halsizliği var üstümde. Öksürük olmasa bu yorgunlukla sabaha kadar uyurdum. Şimdi tekrar uykuya dalmak ne kadar zor. Bandajlar da zaten gittikçe ağırlaşmaya başladı.
Pazartesi çağırsınlar artık...
Bir de iyice hasta günlüğü oldun sen... Neyse boşver alınma ben alıştım sende alışırsın günlük...

~~~

Zeze 17 February 2020 18:10

Cevap: Bir gün daha eksildi ömürden...
 
Bir haftayı atlattık galiba ne dersin...
Kontrol de iyi geçti.
Cumartesi günü de zor kısmı hallolursa birşeyim kalmaz diye düşünüyorum.
Haftaya kadar raporluyumda zaten oh mis.
Rapor aldığım iyi oldu.
Yıllık izinleri yazın tek başıma tatil için kullanmayı düşünüyorum.
Herkesten uzak tam kafa dinlemelik bir yer bulmam lazım !
Şimdiden tek derdim bu; Tatil...

~~~

Zeze 18 February 2020 23:31

Cevap: Bir gün daha eksildi ömürden...
 
Bugün aslında güzel bir gündü...
Ta ki işimi halledemediğim ana kadar!
İstediğim gibi olmasada hallecek başka yol buldum ama koca gün bitti.
Tabi banada yorgunluğu ve baş ağrısı kaldı.
Ama minnoşlarım günün tüm yorgunluğunu unutturdu her zaman ki gibi.
Başucumda kestirmeye bayılıyorlar,
Bende onlara ;maia;

https://i.imgyukle.com/2020/02/18/ng9lbR.jpg

Birde okunacak kitaplarda birikti iyice tembelleştim mi ne?
İki günde bir kitap bitiren ben, 2019 da olanlardan sonra bir kaç kitabı zor bitirdim. Ve eskisi gibi okuyamıyorum ne oldu bilmiyorum. Alıyorum elime ama ikinci gün yok! Üzülüyorum okuyamamaya...
Kitap okuma saati belirleyip alarm kurmayı düşünmeye başladım :hinmlk:
Neyse bizde son durum, şimdilik bu kadar Günlükcan...
~~~


Zeze 21 February 2020 14:56

Cevap: Bir gün daha eksildi ömürden...
 
Niye rapor kullandım ki. Hastaneden direk iş yerine geçseydim daha iyiydi.
2 haftadır evdeyim de ne oldu sanki?
Her gün iş yerine bağlan işleri yine yap. Ne anladım ben bu işten...
Ağız tadıyla iyileşmeye de izin vermiyorlar :hıh:
Hayır yani her şey de bugünü buldu. Aklımı peynir ekmek arası yapıcam az kaldı (:
Akşama misafir var bir sürü şey yapılacak,
Faturaları kesemedim sistemde sorun var ve üstüne acil ihracat evrağının hazırlanması lazım.
Sanırım Pazartesi temposuna, Zeyneb'i Cumadan evde hazırlayalım dediler...
İsyaaaaaaannnnnnn...
Neyse şaka yaptım günlük sabır sabır ya sabır :hinmlk:

~~~

Zeze 23 February 2020 14:01

Cevap: Bir gün daha eksildi ömürden...
 
Hava güneşli gibi görünse de çok soğuk.
Dün bir türlü ısınamadım en son abimlerden dönerken titriyordum :p
Evde çok sıkıldım artık.
2 haftadır tek aktivitem hastanedeki kontrollere ve sağlık ocağına gitmekti.
Ruhum gezmek için enerjiyle dolsa da, bu kez uslu olmam gerekli.
Hem hasta olmamam gerekiyor, hem de yorulmamam...
Zaten yarın iş de var ve yeterince yorulacağım.
Evde yapacak bir şeyler bulmam lazım...
Ne yapsam diye düşünüyorum şu an... ;grump;

~~~

Zeze 26 February 2020 15:48

Cevap: Bir gün daha eksildi ömürden...
 
Bu sürecin bu kadar yorucu olabileceğini tahmin etmemiştim.
Basit bir ameliyat diyip geçiştirmemeli miydim bilmiyorum.
Şu dikişler ciddi anlamda rahatsız ediyor.
Acıya dayanma gücü yüksek biri olmasam sanırım kriz geçirebilirdim. Kendi kendine dikişlerin düşecek olduğunu yeni öğrendim. Bıraksalar kendim söküp alacağım :)
Yarın bandajlar açılacak ama çok da önemli değil. Şu dikişleri alın benden !
Uyku desen öksürük krizlerinden bölük pörçük, hadi ona da alıştım.
Ya enfeksiyon!
Teker teker gelin diyeceğim de. Gelmiyorsunuz ki.
Dün iş çıkışı iyiki acile gittim.
Yoksa bu enfeksiyon yatırırdı beni.
İkinci kutu antibiyotiği de tüketelim bakalım. Elveda faydalı hücrelerim !
İşlerin üstesinden de kalkamıyorum. Raporlu olduğum süreçte evde iş yapmama rağmen bir dünya iş birikmiş.
Ve bu kez üstesinden gelebilecek miyim onu da bilmiyorum.
Haftasonu gel artık !

~~~

Zeze 27 February 2020 00:15

Cevap: Bir gün daha eksildi ömürden...
 
Ahh be dost...
İyikimsin benim...
Öyle göstermelik olanlardan değil, her zaman en hissedenisin.
Sanki yine hissetmiş gibi en ihtiyacım olduğu anda halimi sorman...
Benim için çok değerli...
Doğum gününde yanında olamamamın üzüntüsü hala içimde.
Ama biliyorum beni anladığını ve bu içime biraz olsun su serpiyor.
Yüreğim tanıdık bir yüz görmeyi, tanıdık bir ses duymayı öyle çok özledi ki.
Sana, en çok sana ihtiyacım var. Şu ameliyat olayı elimi kolumu bağladı.
Hiç bir yere kıpırdayamıyorum. İstanbul da burnumda tütüyor ama en çok sizi özledim.
Biliyorum seninde bana ihtiyacın var bunu bilip yanında olamamak da çok üzüyor.
İnşallah 1 ay sonra bu hasrete son vericem.
Şimdilik anlatacakları biriktirmeye devam...

~~~

Zeze 01 March 2020 01:05

Cevap: Bir gün daha eksildi ömürden...
 
Yaz gelse artık ve ben tek başıma uzaklaşsam buralardan...
Eskiden olsa tek başıma tatil düşüncesi aklımın ucundan geçmezdi.
Ama kimseyi karıştırmıyorum artık hayatıma çünkü elalem zerre kadar umrumda değil.
İnsan kendini bildikten sonra...
2019'u üzerimden atmam lazım, tabi tüm iş stresini.
Yine yorucu bir iş günüydü, konuşabilmek için saatlerce fırsat kolladım tabi işlerimde iyice aksadı ve mesai yaptım haliyle.
Sonunda konuştum. Umarım olumlu olur.
İçimdeki his olumlu olacağını söylüyor ama ters köşe de yapabilirler hiç belli olmaz.
Haftayı bekleyeceğiz bakalım.
Ve tabi ki yarın tüm gün tembellik yapmayı düşünüyorum :)

~~~


Tüm Zamanlar GMT +3 Olarak Ayarlanmış. Şuanki Zaman: 19:48.

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.