Burada gelen var. Sıraya göre gönderiliyordur. Sipariş bile zorla oluşturuldu. Herkes yüklenmiştir. Aksaklık doğal.
Artık e devletten başvuru yapıp telefonunuza gelen kodla alınacak eczaneden.
Maske ile markete/toplu taşımaya yasak diyecekler, maske satışını yasak edecekler sonra vatandaşa 10 gündür doğru dürüst maske dağıtamayacaklar ama aksaklık doğal olacak. kusura bakmayın ama doğal değil bu. BECERERİKSİZLİK.
Plansız, programsız, düşünmeden yapılan bir olay. Sen sistemini kur, lojistiğini yap sonra bu işe giriş. Ama yok amaç günü kurtarma, siyasi şov olunca gayet doğal.
Ayrıca eczaneden alınması ayrı bir rezalet. Hem vatandaşa evde kal diyeceksin, hem de dışarı çık maske al . Güler misin ağlar mısın.
Ayrıca maske almak için maske takmak zorunda olmakta, yer yüzünün en büyük paradoksu olsa gerek
++
Ayrıca eczaneler virüsün membası bir yer şu anda. Ve iktidar vatandaşa çık git orada, sıraya gir, maske al diyor . Muhteşem valla.
"Ne zaman ki en sevdikleriniz yanıltır sizi, ne zaman ki birer birer düşürür herkes maskesini , ne zaman ki yalnızlıktaki o muhteşem gücü keşfedersiniz ,işte o zaman başlarsınız gerçekten yaşamaya." charles bukowski
Bu ülkenin başta başımızdaki kişi olmak üzere tüm yöneticileri Yeşilçam Filminde olduğu gibi palavra bakanı laf çok iş hiç yok
İnsanların duyguları ile oynamak dışında hiçbir şey yapmıyorlar..
Bursa Eczacılar Odasının Maske ile ilgili paylaştığı Duyuru:
ÖNEMLİ: Bursa’da eczanelerden ücretsiz maske dağıtılması işlemi için 17 Nisan 2020 tarihinden itibaren eczanelerimize maskeler sevk edilmeye başlanacaktır.
* Sağlık Bakanlığı tarafından depolara maskeler gönderildikçe her eczaneye hep aynı depo üzerinden olmak üzere belirli aralıklarla teslimat yapılacaktır. Ayrıca depolardan talepte bulunmaya gerek yoktur.
* Eczanelerimize bulunduğu ilçeye göre yukarıda belirtilen depo üzerinden 500 adet (10 kutu) maske gönderilecektir. Eczacılarımızın talepte bulunmasına gerek yoktur.
* 20-65 yaş arasındaki vatandaşlarımıza "10 gün için kişi başına 5 adet maske" verilecektir.
* Vatandaşlarımız, Sağlık Bakanlığı tarafından cep telefonlarına gönderilecek mesajdaki kodu eczanelerimize bildirerek maske alabilecektir. Eczacılarımız, bu kodu Reçetem Sisteminde açılmış olan yeni butona girecektir.
* Uygulama eczanelere maskelerin ulaşmasının ardından başlayacaktır.
* E-devlet Sisteminden talep edilen maskeler ECZANELER TARAFINDAN DEĞİL, PTT vasıtasıyla evlere ulaştırılacaktır.
Maske ile markete/toplu taşımaya yasak diyecekler, maske satışını yasak edecekler sonra vatandaşa 10 gündür doğru dürüst maske dağıtamayacaklar ama aksaklık doğal olacak. kusura bakmayın ama doğal değil bu. BECERERİKSİZLİK.
Plansız, programsız, düşünmeden yapılan bir olay. Sen sistemini kur, lojistiğini yap sonra bu işe giriş. Ama yok amaç günü kurtarma, siyasi şov olunca gayet doğal.
Ayrıca eczaneden alınması ayrı bir rezalet. Hem vatandaşa evde kal diyeceksin, hem de dışarı çık maske al . Güler misin ağlar mısın.
Ayrıca maske almak için maske takmak zorunda olmakta, yer yüzünün en büyük paradoksu olsa gerek
++
Ayrıca eczaneler virüsün membası bir yer şu anda. Ve iktidar vatandaşa çık git orada, sıraya gir, maske al diyor . Muhteşem valla.
AK Parti'nin yıllardır her işi böyle.. Yıllardır "Kervan yolda düzelir." zihniyetiyle hareket ettiler. Hiç bir işi planlı programlı yapmadılar.
"Ne zaman ki en sevdikleriniz yanıltır sizi, ne zaman ki birer birer düşürür herkes maskesini , ne zaman ki yalnızlıktaki o muhteşem gücü keşfedersiniz ,işte o zaman başlarsınız gerçekten yaşamaya." charles bukowski
Maskeler hala yok galba. Bana gelen giden yok hala!!.
15 gündür maske dağıtamayan bir kafa. Şaka gibi valla.
184'ten aldığım bilgiye göre kod bir tek Ankara, İstanbul ve İzmir'dekilere gidiyormuş. Onlarda da öncelik 57-65 yaş aralığındakilerde sanırım. Kodu olanlar bir tek Eczaneden gidip alabiliyor.
E-devletten yapılan maske başvurularının dağıtımlarını ise PTT gerçekleştiriyormuş. Ben 3 il dışındayım bana kod gelmesi imkansız. PTT nin dağıtımı ile ilgili ise bir şey diyemiyorum.
184'ten aldığım bilgiye göre kod bir tek Ankara, İstanbul ve İzmir'dekilere gidiyormuş. Onlarda da öncelik 57-65 yaş aralığındakilerde sanırım. Kodu olanlar bir tek Eczaneden gidip alabiliyor.
E-devletten yapılan maske başvurularının dağıtımlarını ise PTT gerçekleştiriyormuş. Ben 3 il dışındayım bana kod gelmesi imkansız. PTT nin dağıtımı ile ilgili ise bir şey diyemiyorum.
Ee, RTE ve sağlık bakanına göre 32 milyon mesaj atılmıştı ama. Lakin söylediğin illerin nüfus toplamı 25 milyon anca ediyor . Aklıma Candan Erçetin'in YALAN şarkısı geldi birden.
Bu arada 81 il var ve 3 ile kod gitmesi de, ne desem bilemedim şimdi. Diğer illerde virüs yok sanırsam. Ha, 57 yaş altındakilere de virüs bulaşmıyor olsa gerek. İnsaflı virüs .
"Ne zaman ki en sevdikleriniz yanıltır sizi, ne zaman ki birer birer düşürür herkes maskesini , ne zaman ki yalnızlıktaki o muhteşem gücü keşfedersiniz ,işte o zaman başlarsınız gerçekten yaşamaya." charles bukowski
Ticarî amaç gütmeden, maddî bir menfaat elde etmeden internet yayınlarına olanak sağlayan global bir paylaşım ağı olan ForumDenizi, adından ve vasfından da anlaşılabileceği üzere bir forum sitesidir. Forum siteleri, tıpkı sosyal medya ve interaktif sözlükler gibi 5651 sayılı kanunun 2. maddesinin 1. fıkrasının "m" bendine göre Yer Sağlayıcı olarak faaliyet göstermekte olan, hizmet ve içerikleri barındıran sistemleri sağlayan veya işleten platformdur. 5651 sayılı kanunun 5. maddesine göre yer sağlayıcı, yer sağladığı içeriği kontrol etmek veya hukuka aykırı bir faaliyetin söz konusu olup olmadığını araştırmakla yükümlü değildir. Başka bir deyişle ForumDenizi üzerinden yapılan yazılı, görsel ya da işitsel paylaşımlardan doğabilecek yasal sorumluluk, mezkur içeriği paylaşan ForumDenizi üyesi gerçek kişilere aittir. İlgili kanunun anılan maddesinin 2. fıkrasında da çok açık bir biçimde öngörüldüğü üzere; yer sağlayıcı, yer sağladığı hukuka aykırı içerikten, ceza sorumluluğu ile ilgili hükümler saklı kalmak kaydıyla, bu Kanunun 8 inci ve 9 uncu maddelerine göre haberdar edilmesi halinde ve teknik olarak imkân bulunduğu ölçüde hukuka aykırı içeriği yayından kaldırmakla yükümlüdür. Açıklanan hukuki dayanaklar temelinde, hak ihlâli iddiasında bulunan hak sahipleri İLETİŞİM linkinden yer sağlayıcı ForumDenizi yöneticilerine ihtarda bulunarak bahse konu hususu tebliğ etmeleri halinde incelemeler yapılıp, en geç 2 gün içerisinde gerekli işlemler tesis edilecektir.
5101 sayılı yasayla degişik 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu gereğince ForumDenizi üzerinde telif hakkı bulunan MP3, video vb. eserlerin paylaşımı T.C. Kültür ve Turizm Bakanlığı tarafından hak sahipliği verilmiş olan MÜ-YAP tarafindan yasaklanmış olup, yasal işlem olması halinde, paylaşan kişi ya da kişilerin bilgileri gerekli kuruma verilecektir.